berthold61 Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2021 Mam taki komp stary fujitsu-siemens amilo z płytą jak w temacie i pytanie co zmienić -dołożyć aby jeszcze pochodził szkoda go bo nawet procek się nie grzeje w nim . może jakaś karta graficzna ? nie znam się na tych bebechach kompletnie , to jest komputer typu slim taki biórkowy na płasko . Do RAM-u są 4 sloty , 2 szt niebieskie oraz 2 szt czarne gniazda i teraz kompletnie nie mam pojęcia jakie te ramy kupić 2x2GB czy 4x1G czy 4x2GB , powiedzcie coś mądrego bo ja niestety nic nie wymyślę . [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Cytuj
Nieobecny Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2021 DDR2 800MHz 4 x 2GB Procesor wymień na lepszy/szybszy, bo ten to dramat. Proponuję poszukać: Athlon 64 X2 5000+ Atholn 64 X2 5200B np: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Athlon 64 X2 5600B np: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Najważniejsze dane procesora, żeby nie pomylić: K8 Brisbane 0,65nm 65W socket AM2 Nie może być w innej architekturze, ani na inny socket. Cytuj
berthold61 Opublikowano 4 Marca 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2021 Super , dzięki bo ja w bebechy nigdy nie zaglądałem to i pojęcie mizerne ,z systemami idzie mi dobrze kupię ten z drugiego linka bo jest nowy a 9 dyszek to nie pieniądz no i te kości ram 4x2GB tylko powiedz mi bo mnie to intryguje dlaczego dwa gniazda są czarne a dwa niebieskie ? ma to jakies znaczenie ? Cytuj