Skocz do zawartości

Regulamin

Regulamin

 

1. Zasady ogólne


      1.1. Regulamin obowiązuje na całym forum WinClub.pl oraz w każdym jego dodatku lub rozszerzeniu (m.in. Chatbox);
      1.2. Wszyscy użytkownicy forum WinClub.pl są zobowiązani do przestrzegania regulaminu;
      1.3. Każdy z użytkowników odpowiada za treść wpisów publikowanych na forum WinClub.pl, zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej;
      1.4. Forum WinClub.pl jest o tematyce informatyczno - technicznej;
      1.5. Udział w forum jest bezpłatny;
      1.6. Każdy użytkownik może posiadać na forum WinClub.pl tylko jedno konto użytkownika;
      1.7. Konto użytkownka na forum WinClub.pl może założyć każda osoba:
          - pełnoletnia;
          - niepełnoletnia posiadająca pozwolenie rodzica lub opiekuna;
      1.8. Zabronione jest używanie nicków (nazwy użytkownika):
          - zawierających słowa obraźliwe i powszechnie uważane za wulgarne;
          - adresu stron internetowych;
          - adresu e-mail;
          - przypadkowo wpisanych klawiszy;
          - nazwy chronione prawem autorskim;
      1.9. Podczas rejestracji należy podać prawdziwy adres e-mail (wszelkie maile tymczasowe będą z automatu banowane);
     1.10. Utworzone konto użytkownika jest aktywowane po zweryfikowaniu dwuetapowym do 24 godzin poprzez adres e-mail i administratora;
     1.11. Publikowanie zawartości forum WinClub.pl na innych stronach internetowych jest surowo zabronione;
     1.12. Administracja forum WinClub.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za:
          - wszelkie pliki rozpowszechniane niezgodnie z przeznaczeniem czy licencją przez użytkowników;
          - niepożądane działanie plików;
          - wpisy poszczególnych użytkowników;
    1.13. Na forum obowiązującym językiem jest język polski.

 

2. Prywatność


      2.1. Dla osób posiadające konto użytkownika na forum WinClub.pl zapewniamy realizację uprawnień wynikających z ustawy art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r, a w szczególności prawo wglądu do własnych danych osobowych, aktualizacji i ich usunięcia. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom. Informacje zawarte w logach systemowych mogą zawierać różne dane (np. adres IP) będą wykorzystywane wyłącznie w celach technicznych oraz statystycznych;
      2.2. Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb użytkownika korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies;
      2.3. Forum WinClub.pl wykorzystuje usługę Google Analytics, która legitymuje się własną polityką prywatności: https://www.google.pl/analytics/learn/privacy.html

 

3. Uprawnienia


      3.1. Dostęp do forum z możliwością czytania jest możliwy dla każdej osoby:
          - pełnoletniej;
          - niepełnoletniej posiadająca pozwolenie rodzica lub opiekuna;
      3.2. Dostęp do forum z możliwością czytania, pisania i edytowanie własnej zawartości jest możliwy dla osób posiadającyh konto użytkownika;
      3.3. Osoby posiadające stosowne uprawnienia na forum WinClub.pl mają dodatkowo dostęp do:
          - niektórych sekcji forum;
          - usług;
          - funkcji;
          - plików;
          - nieznacznie modyfikować lub usuwać treść postów użytkowników;
      3.4. Uprawnienia i rangi są przydzielane lub odbierane poprzez głosowanie w sposób jawny lub tajny przez administrację forum (w skrajnych wypadkach mogą być podjmowane bezzwłoczne decyzje przez administratora).

 

4. Prawa autorskie


      4.1. Zakaz umieszczania przez użytkowników materiałów do których nie mają praw autorskich;
      4.2. Pliki z linków umieszczonych na stronie można pobierać tylko wtedy, gdy posiada się do nich licencje, a ściągnięte pliki będą służyły tylko jako kopia zapasowa;
      4.3. Użytkownicy mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności karnej za wpisy łamiące prawo Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem, jeśli taki wpis zostanie zgłoszony do administracji przez odpowiednie organy państwowe.

 

5. Tematy i posty


     5.1. Zabronione jest:
          - pisanie krótkich, bezwartościowych wypowiedzi oraz zawierających nadmiar emotikon;
          - wielokrotne pisanie wiadomości o tej samej lub podobnej treści;
          - stosowanie dużych rozmiarów czcionek, jaskrawych kolorów i kolorów zarezerwowanych dla obsługi forum (czerwony i zielony);
          - pisanie postów jeden pod drugim;
          - rozmów na tematy związane z polityką lub religią;
          - umieszczanie reklam konkurencyjnych stron;
          - umieszczanie reklam lub treści w celach zarobkowych (nie dotyczy podforum "Giełda");
          - umieszczania treści chronionych prawem autorskim oraz o charakterze erotycznym, wulgarnym lub obraźliwym;
      5.2. Każdy użytkownik powinien pisać posty według zasady poprawnego pisania, aby nie zawierały rażących błędów ortograficznych, były sensownie napisane i muszą być formatowane w sposób czytelny w widocznych kolorach;
      5.3. Przed założeniem nowego tematu należy się upewnić, że:
          - taki sam temat lub podobny nie istnieje;
          - jest w odpowiednim forum lub podforum;
      5.4. Obowiązkowo tworząc nowy temat w forach i podforach związanych z problemami:
          - z systemami operacyjnymi należy podać jakiego systemu / modyfikacji dotyczy (uwzgędniając architekturę);
          - ze sprzętem należy podać pełną specyfikację sprzętową jakiego dotyczy;
          - z sterownikami należy podać podzespół lub pełną specyfikację sprzętową oraz jakiego systemu / modyfikacji dotyczy (uwzgędniając architekturę);
          - z programami lub grami najpierw należy się upewnić czy wymagania do uruchomienia zostały spełnione;
      5.5. Załączanie, dodawanie plików jest dozwolone, jednak maksymalny rozmiar nie może być większy niż 30MB.

 

6. Konto użytkownika i obowiązki użytkownika


      6.1. Zdjęcie profilowe (avatar) musi spełniać kryteria:
          - rozmiar grafki 200 x 200 pikseli;
           - rozmiar pliku nie większy niż 200 KB (w przypadku dodania na serwer);
          - akceptowane typy plików: gif, jpeg, jpe, jpg, png (w przypadku dodania na serwer);
          - powinien być niepowtarzalny;
          - zakaz umieszczania treści chronionych prawem autorskim oraz o charakterze erotycznym, wulgarnym lub obraźliwym;
          - zakaz umieszczania reklam;
      6.2. Grafika tła musi spełniać kryteria:
          - rozmiar nie większy niż 3MB (w przypadku dodania na serwer);
          - akceptowane typy plików: gif, jpeg, jpe, jpg, png (w przypadku dodania na serwer);
          - zakaz umieszczania treści chronionych prawem autorskim oraz o charakterze erotycznym, wulgarnym lub obraźliwym;
          - zakaz umieszczania reklam;
      6.3. Sygnatura musi spełniać kryteria:
          - zabronione jest stosowanie dużych rozmiarów czcionek, jaskrawych kolorów i kolorów zarezerwowanych dla obsługi forum (czerwony i zielony);
          - zakaz umieszczania treści chronionych prawem autorskim oraz o charakterze erotycznym, wulgarnym lub obraźliwym;
          - zakaz umieszczania reklam;
      6.4. Prywatne wiadomości są dostępne dla każdego użytkownika posiadający konto użytkownika;
      6.5. Użytkownicy proszeni są o zgłaszanie postów zawierających błędy, bądź są niezgodne z regulaminem przez funkcję "Zgłoś odpowiedź";
      6.6. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich poprawienia lub uzupełnienia. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej (art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) i nie są udostępniane innym podmiotom. Jest możliwości usunięcia konta użytkownika wraz z jego danymi osobowymi użytymi do rejestracji na życzenie użytkownika w ciągu 48 godzin po zgłoszeniu tego faktu administracji. (zawartość postów napisanych na forum przez danego użytkownika pozostaje nieusunięta).

 

7. Chatbox


      7.1. Chatbox dostępny jest dla zarejestrowanych użytkowników posiadających konto na forum co najmniej 7 dni i minimum 10 zatwierdzonych postów;
      7.2. Chatbox służy do rozmów między zarejestrowanymi użytkownikami forum;
      7.3. Zabrania się:
          - opisywania problemów, masz problem załóż temat;
          - umieszczania treści chronionych prawem autorskim oraz o charakterze erotycznym, wulgarnym lub obraźliwym;
          - rozmów na tematy związane z polityką lub religią;
          - wysyłania więcej niż 5 wiadomości pod rząd.

 

8. Konsekwencje


      8.1. Użytkownik, łamiący postanowienia niniejszego regulaminu, za każdy wybryk może otrzymać maksymalnie 1 punkt ostrzeżeń. W wypadku uzbierania 5 punktów ostrzeżeń, użytkownik zostaje zablokowany (zbanowany) na 48 godziny;
      8.2. Każde konto użytkownika zostanie zablokowane (zbanowane) w przypadku gdy jeden użytkownik posiada dwa konta użytkownika lub więcej (tzw. multikonto);
      8.3. Użytkownicy korzystający z prywatnych wiadomości niewłaściwie (np. nękają inne osoby, opisują problemy, są natarczywi) będą karani 1 punktem ostrzeżenia.

 

9. Pozostałe


      9.1. Użytkownik ma prawo odwołania się od decyzji administracji poprzez kontakt z jej przedstawicielem;
      9.2. Każdy z użytkowników ma prawo zgłaszać swoje uwagi, dotyczące niniejszego regulaminu.

 

Powyższy regulamin obowiązuje od dnia 25-05-2018 r.
 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie