bysiiuu Opublikowano 1 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2020 Siemka. Znajomy przyniósł kompa z nadzieją ze mu pomogę. Nie mógł odpalić systemu bo wywalało napis checking media w lewym górnym rogu. Nie mogę też odpalić instalki systemu z pena. Próbowałem dwóch różnych instalek z dwóch różnych penow. Efekt ten Sam. Blue screen z tekstem "irql not less or equal". Jak to można naprawić? Cytuj
Widzior Opublikowano 1 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2020 A o jaki system chodzi to już za ciężko napisać? No ludzie, zakładacie tematy, prosicie o pomoc, i zero konkretów i jakichkolwiek informacji. Cytuj
bysiiuu Opublikowano 1 Października 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Października 2020 Windows 10. Sorki Cytuj
Widzior Opublikowano 1 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2020 Nie znam się na Win10, bo nie używam tego badziewia, ale w 1szej kolejności sprawdziłbym dysk, i czy nie było grzebane w BIOSie. Cytuj
bysiiuu Opublikowano 1 Października 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Października 2020 Jakbyś dysk sprawdził? W biosie raczej wszystko na domyślnych ustawieniach Cytuj
rum69 Opublikowano 1 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2020 No weź jakiś program live cd i sprawdź SMART lub wypnij dysk i sprawdź go pod innym komputerem, no jak ci wygodniej... Cytuj
marcelgg Opublikowano 1 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2020 Wyjąć jedną kość RAM z dwóch i pracować. Uruchamiaj programy pamięciożerne. Bywa, że MemTest nie wyłapie błędu lub wyłapie po teście wielogodzinnym. Cytuj
bysiiuu Opublikowano 1 Października 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Października 2020 Mi wgl się Windows nie uruchamia więc nie ma co włączać. Spróbuję z jedną kością Cytuj