Tupak Amaru Posted March 5, 2017 Report Share Posted March 5, 2017 HP ma słabą jakość, serwis czy wsparcie techniczne? Chyba nie znasz marki Lenovo oprócz serii ThinkPad tam jest dopiero tragedia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorynek Posted March 5, 2017 Author Report Share Posted March 5, 2017 Chyba nie znasz marki Lenovo oprócz serii ThinkPad tam jest dopiero tragedia. Mam, miałem i będę na pewno jeszcze miał. Jedna z najlepszych marek wśród laptopów jeśli nie najlepsza. W każdym razie największy na świecie producent laptopów. Nigdy żadnych zastrzeżeń, sprzęty całkowicie bezawaryjne i o długoletniej żywotności(opinia z wyłączeniem ThinkPadów). Znakomite wsparcie ze strony producenta. Brak celowych utrudnień dla użytkownika. Najmniejsze ograniczenia gwarancyjne. Większość modeli ma spore możliwości rozbudowy. Każdy ma prawo do swojej opinii. Moja jest taka. Lenovo nie jest negatywnym przykładem porzucenia systemu wartości prezentowanym na szkoleniach z tej dziedziny w korporacjach i dużych firmach, natomiast HP wymieniany jednym tchem jako naczelny przykład. Mam tylko same najgorsze doświadczenia z laptopami HP, nawet Acera cenię bardziej. HP to mega tandeta, a producent utrudnia wszystko - kompletnie wszystko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P1O Posted March 5, 2017 Report Share Posted March 5, 2017 - jak te problemy mają się do najnowszego biosu? BIOS był pierwszą "rzeczą", jaką zaktualizowałem po dostrzeżeniu problemu. - wszystkie sterowniki są tam mocno przestarzałe - jak wygląda sytuacja po zaktualizowaniu wszystkich? Również jestem z tych, co wolą mieć wszystko aktualne. Stery grafiki aktualizowałem regularnie. Dopiero po roku ruszyło mnie, by poszukać nowszych do wszystkiego. Wtedy pojawił się problem. - dlaczego nie ma problemów na Win 7 skoro jest ten sam sterownik? Bo Win 10 jest gópi... co nie zmienia faktu, że korzystam z najnowszych systemów, by uczyć się ich i móc pomagać klientom kupującym obecny sprzęt z obecnym softem, znając potencjalne problemy. - widzę tam liczne inne problemy z innymi podzespołami czy z systemem Tzn.? - czy oprócz sterownika MEI zostało też zaktualizowane firmware? Firmware czego? Chyba jednak nie jestem na czasie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorynek Posted March 5, 2017 Author Report Share Posted March 5, 2017 Firmware czego? Chyba jednak nie jestem na czasie. Zajrzyj do tego tematu kilkanaście postów wcześniej: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Kolejny pomocny link: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] I jeszcze jedno - IMEI v11 było bardzo dużo i wsparcie dla niektórych generacji się skończyło. Trzeba też rozróżnić wersję Consumer 1,5MB od wersji Corporate 5MB(z dodatkiem AMT). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P1O Posted March 5, 2017 Report Share Posted March 5, 2017 Dzięki. Sprawdzę firmware, po czym sprawdzę aktualny sterownik MEI, by zobaczyć, czy coś to dało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venosaur Posted March 6, 2017 Report Share Posted March 6, 2017 Dzięki. Sprawdzę firmware, po czym sprawdzę aktualny sterownik MEI, by zobaczyć, czy coś to dało. Daj znać jak wyjdą testy. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P1O Posted March 8, 2017 Report Share Posted March 8, 2017 Ze wskazanych źródeł wynika, że zabiegi aktualizacji firmware ME nie wyglądają na zajęcie dla typowych użytkowników FB i YT. Zatem - skoro HP nie dał żadnego wsparcia poza nowym BIOSem - odpuszczam. Pozostaję przy fabrycznym firmware i ostatnim sterowniku IMEI ze strony wsparcia HP. Nie wiem, jakie zauważalne ulepszenia może mi to dać, skoro na najnowszym sterowniku wszystko działa tak samo, a zauważalną różnicą jest jedynie to, że lapek nie zawsze się wyłącza. Pracochłonna i ryzykowna aktualizacja czegoś głęboko hardware'owego tylko po to, by móc normalnie wyłączać komputer i mieć świadomość, że wszystko w nim jest absolutnie aktualne...... no sami oceńcie, jak to brzmi. Tak więc testów nie będzie. Zawiedzionych przepraszam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tupak Amaru Posted March 8, 2017 Report Share Posted March 8, 2017 Panie, wybacz niektórym, bo nie wiedzą co czynią i piszą. To do mnie było, tylko szczerze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P1O Posted March 8, 2017 Report Share Posted March 8, 2017 Może do mnie. Nieważne. Odpuść, jak i jak odpuszczam. Czyta nas Polska i Polonia. Szukają pomocy i porad. Nie szukają tu... tego, co widzą co co dzień w kraju. Niech sami ocenią. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorynek Posted March 8, 2017 Author Report Share Posted March 8, 2017 Amen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Devhost97 Posted January 19, 2018 Report Share Posted January 19, 2018 Próbował ktoś coś z tym narzędziem [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorynek Posted January 19, 2018 Author Report Share Posted January 19, 2018 Daj sobie spokój. Tak naprawdę IME groźne od 6 gen wzwyż, a po drugie zajrzyj czy masz aktualizację bios, bo akurat trwa i będzie trochę jeszcze trwać łatanie IME lub jego wyłączanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogdan75 Posted May 19, 2021 Report Share Posted May 19, 2021 Na stronie producenta płyty są dwa sterowniki IMEI Który powinienem zainstalować? [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorynek Posted May 19, 2021 Author Report Share Posted May 19, 2021 To nie są sterowniki IMEI tylko aktualizacja IME FW - łata dziury. Oczywiście instaluj nowszą wersję. Bogdan75 likes this Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.