Arai Opublikowano 12 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2020 Witam jak w temacie, kompletnie nie znam się w kartach dźwięku, więc fajnie jeśli ktoś pomoże. Może być na usb może być na pci. Wysłane z mojego GM1903 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Widzior Opublikowano 12 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2020 A wyjaśnij, co ty takiego robisz na komputerze, że zintegrowana ci nie wystarcza? Cytuj
Arai Opublikowano 12 Maja 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2020 A wyjaśnij, co ty takiego robisz na komputerze, że zintegrowana ci nie wystarcza?Gram w różne gry, podczas grania np w ets słucham dużo muzyki i to często na wysokiej głośności, i stwierdzam że wcześniejsza Płyta musiała mieć jakąś lepszą kartę skoro te same słuchawki grały o wiele głośniej i z lepszym bassem itp, w tej płycie ew mi brakuje głośności. Ogólnie gram teraz jeszcze w farming 19, cs go , snowrunner Wysłane z mojego GM1903 przy użyciu Tapatalka Cytuj
RemixPL1994 Opublikowano 13 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2020 Napisz jaką miałeś wcześniej płytę główną i jaką masz teraz to się porówna układy audio i coś zaproponuje. Cytuj
Arai Opublikowano 13 Maja 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2020 Napisz jaką miałeś wcześniej płytę główną i jaką masz teraz to się porówna układy audio i coś zaproponuje.Teraz z370 msi tomahowk a wcześniej z97 Gigabyte z97x-gaming 5Wysłane z mojego GM1903 przy użyciu Tapatalka Cytuj