Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem użytkownikiem, który potrafi zasypać szybko czymś dysk. Dodatkowo jestem programistą na Windowsa, Linuxa i Androida, więc miejsca szybko zabraknie (już sam ADK zajmuje 6GB). Potrzebuję więc link do WimBOOT x64 lub przynajmniej poradnika tworzenia go.

Opublikowano

O co ja prosiłem? O 32 bitową wersję raczej nie.

Dokładnie to:

Potrzebuję więc link do WimBOOT x64 lub przynajmniej poradnika tworzenia go.

Widocznie naiwny jestem.

W linku który podałem, autor wyraźnie pisze:

Na bazie [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] opisu stworzyłem gotowy do instalacji obraz ISO.

Opublikowano

I po co się wściekasz i cwaniakujesz? Wyluzuj.

Pisałeś prośbę o ilnka i jak ktoś znajdzie to pewnie wstawi, a jak nie w Twoim poście to gdzieś na forum.

Cierpliwość jest cnotą. Popracuj nad nią, bo nie jesteś pępkiem świata...

Edit

Napisałeś że jesteś programistą, więc odszczekuję wszystko.

Proponuję układ. Ty przygotujesz skrypt start.bat(albo cmd, czy cokolwiek innego co zadziała w winPE), a ja specjalnie Dla Ciebie zrobię wersję x64.

Myślę że to uczciwy układ.

Opublikowano

No super, wielkie brawa. Trzeba poprawić to i tamto, ale prawie już działa :)

Uwagi:

1 Trzeba wybrać D:, jak napisze się z małej litery to nie działa, jak bez dwukropkato też nie działa.

2 Drugi skrypt się nie wykonuje.

erg5fd.jpg

Jaka jest tego przyczyna oczywiście nie wiem, ale drugi skrypt odpala się w nowej konsoli, a tak wpisując ręcznie oczywiście nie jest. Może to jest problem...

Tak czy inaczej gratulacje.

Jaki ma być ten Windows(muszę go ściągnąć) OEM, PRO...

Opublikowano

@ robertnik @Piesek64

Dogadanie się, piękna sprawa. Miód w w starym sercu.

Info o tym że skraca to żywotność dysków SDD, trzeba chyba traktować jako narzekanie malkontentów, bo jest to na tyle świeże że potwierdzonych, wiarygodnych, testów nie ma?

Jest jakieś obniżenie wydajności?

Opublikowano