marzab Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2017 Witam jestem studentem i szukam wydajnościowego systemu do mojego laptopa - Thinkpad T420 z 4 gb ramu i dyskiem SSD. Laptop służy mi głównie do internetu (duża ilość zakładek) filmów, muzyki, przeglądania zdjęć itp. Dużo korzystam z pakietu MS Office 2013. Poszukuje systemu który nie bedzie się zwieszał, bedzie kombatybilny z laptopem. Nie zależy mi na dodatkach microsoftu, wyglądzie (możę być podstawowy win 7). Fajnie jakby miał powyłączane zbędne usługi, z których nie będe korzystał. Po prostu potrzebuje szybkiego systemu dla 4 gb ram do internetu(duża ilość zakładek, w tym youtube 1080p)/filmów oraz pakietu MS Office 2013. Pozdrawiam
razor1995 Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2017 Fajnie jakby miał powyłączane zbędne usługi, z których nie będe korzystał. Z jakich usług korzystasz, tego my nie wiemy Skorzystaj z mojego skryptu: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Zobacz sobie, co wyłącza, ewentualnie pisz w temacie, wyjaśnię wszystkie wątpliwości, jestem w tym dobry A system - czysty Windows 7 z aktualizacjami, jest na forum, zgodny z licencją jaką posiadasz.
marzab Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2017 Z jakich usług korzystasz, tego my nie wiemy Skorzystaj z mojego skryptu: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Zobacz sobie, co wyłącza, ewentualnie pisz w temacie, wyjaśnię wszystkie wątpliwości, jestem w tym dobry A system - czysty Windows 7 z aktualizacjami, jest na forum, zgodny z licencją jaką posiadasz. brzmi interesująco, widzialem na forum jakies wersjie thin pc albo notebook 2015 i zastanawialem sie czy nie pobrac ktorejsc z nich bo sam nie umiem tak zooptymalizowac czystego systemu windows 7, czy ten twoj skrypt pomoże w pelni zooptymalizować system ze zbednych usług i ogółem ze zbednych śmieci?