Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!
Pytanie za 1000 punktów.
Nagle w moim laptopie przestał działać mi mikrofon. Ustawienia są wygaszone. Nie znajduje urządzenia wejściowego. W ogóle jak by przestał istnieć mikrofon dla mojego urządzenia.

Dzwoniłem do Della, podsyłali mi pełno sterowników. Poinstalowałem, nic z tego. Dzisiaj był technik, na gwarancji wymienił płytę główną i całą matrycę. Wszystko co mogło się popsuć.

Dodatkowo przeinstalowałem system.

Nic! dalej nie działa.
Czy ktoś ma pomysł co można z tym fantem zrobić?
Pilnie mikrofonu potrzebuje bo jestem nauczycielem...
Dodam że mikrofony zewnętrzne również nie są widziane przez system.

Opublikowano
6 minut temu, PeterAvatar napisał:

Dzisiaj był technik, na gwarancji wymienił płytę główną i całą matrycę. Wszystko co mogło się popsuć.

A mikrofonu nie wymienił? Matrycę? - po co? - raczej zaglądał do mikrofonu.

I co ten technik powiedział, na to, że mikrofon nie działa?

Po wymianie płyty i przeinstalowaniu systemu, nie działa mikrofon zewnętrzny? - niemożliwe.

Opublikowano

Mikrofon jest w matrycy u góry przy kamerce, podłączany kabelkiem do gniazda na płycie głównej, stąd wymiana matrycy bo jednocześnie wymienił cały mikrofon.

Powiedział że skoro nie działa po wymianie to trzeba przeinstalować system, a jeśli to nie pomoże to dalej kontaktować się z dellem.

Mikrofon jest zupełnie niewykrywalny. 

Nie mam pojęcia o co chodzi.

Dodam że kamerka działa. Głośniki itp. wszystko też.

Opublikowano

Sprawdź pod innym systemem - choćby jakieś LiveCD Linuxa czy mikrofon rusza.

Obstawiam, ze po prostu nie podłączył taśmy od mikrofonu/podłączył zbyt luźno.

Możesz to sprawdzić sam, ale tak, by nie rozwalić ramki matrycy.

Opublikowano
23 godziny temu, PeterAvatar napisał:

Mikrofon jest w matrycy u góry przy kamerce, podłączany kabelkiem do gniazda na płycie głównej, stąd wymiana matrycy bo jednocześnie wymienił cały mikrofon.