Skocz do zawartości

Problem z dyskiem w systemie windows 10

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Miałem podzielony dysk na 2 partycje  na jednej był windows 8.1 na drugiej win10 po jak teraz usunąć partycje.

[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Opublikowano

A może tak konkretniej !?

Jakie  partycje chcesz usunąć ?  dwie pierwsze ? , dwie ostatnie ? ,czy  wszystkie ? bo ostatnią widać masz już usuniętą .

Wszystko to możesz zrobić  w  zarządzaniu dyskami  ale radziłbym  Ci trochę liznąć  wiadomości  na ten temat.

Opublikowano

Teraz juz na komputer nie wejde pomocy

Jestem zielony  usunołem ta system 350MB i nie dziala teraz nic

Zna sie ktos na komputerach zeby to naprawić

Matka mnie zabije

Opublikowano

Piszesz  chaotycznie  i do puki  nie wyjaśnisz konkretnie to nie dotykaj tego laptopa.

1 - Masz tam na dysku jakieś ważne dane ?

2 - Jaki system  był jako  pierwszy WIN 8.1 czy WIN 10 ?

dasz odpowiedz będziemy dalej jechali z "v koksem " .

Wszystko idzie zrobić no prawie wszystko.

Opublikowano
27 minut temu, Jachwe napisał:

Jestem u kolegi teraz pobieramy system ze strony microsoft

Mam  na moim dysku wazna gre metin 2 i multihack wazne pliki ktore juz sa niedostepne w internecie

No i co zrobisz !?

Skasujesz wszystko i będzie po ptakach  :tooth:

A tak pomyśleć  szarymi komórkami   co ?  :doh:

A po co ja Ci zadaje te pytania co ?  dla jaj ?

Tą  grę  to możesz sobie w buty  wrzucić   z nią to najmniejszy problem  ale jak masz tam jakieś ważne dokumenty  to warto to odzyskać co ?.

Zanim coś zaczniecie  " grzebać "  w nim to wypnij  ten swój  dysk podłącz do  kompa kolegi i zgraj sobie te ważne  dane  a potem  hulaj dusza piekła nie ma .

Nie było trzeba  usuwać tego co nie potrzeba   skasowałeś  " rozruch "  WIN  to tak jak byś w samochodzie wywalił stacyjkę no masz  " babo placek " .

Opublikowano

Ale na dysku mam wazny multihack do hakowania metina  i tego juz nie ma nigdzie w internecie