Skocz do zawartości

Nie wysuwa się kieszeń napędu optycznego.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie Dell E 6430 u kolegi nie wysuwa się kieszeń napędu optycznego.Laptop kupiony rok temu,ale nie korzystał z napędu aż do dziś.Dioda się zapala ale po naciśnięciu przycisku kieszeń się nie wysuwa.Proszę o pomoc.

Opublikowano

A słychać dźwięk pracującego silniczka? Ja akurat nie znam się za bardzo na laptopowych DVD-ROM'ach, ale w odtwarzaczach CD/DVD do wież audio czy PC'towych napędach CD/DVD to w 90% winna była wyślizgana, rozciągnięta gumka robiąca za taki pasek klinowy. Ale cienkie napędy do lapków mają chyba inną konstrukcję.

Opublikowano
7 minut temu, Widzior napisał:

A słychać dźwięk pracującego silniczka? Ja akurat nie znam się za bardzo na laptopowych DVD-ROM'ach, ale w odtwarzaczach CD/DVD do wieży audio to w 90% winna była wyślizgana, rozciągnięta gumka robiąca za taki pasek klinowy.

Tego nie wiem,ale nie ma zaznaczonej stacji dysków w moim komputerze.

Opublikowano

Szpilkę w dziurkę i kieszeń wyjdzie  - jest zapaskudzony jak rok nie używany  ale i niektóre typy tak mają  jak da się wyczyścić  ( tylko delikatnie żeby lasera nie uszkodzić )  to  ok jak nie to okno szeroko i pilota puścić , kupić nowy  - groszowa sprawa.

Opublikowano