Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukam jakiegoś lekkiego, zmodyfikowanego Windows 7 64bit, który będzie służył mi do grania w CS:GO, gry z przed paru lat i przeglądania internetu.

Wcześniej miałem WinXP JG x32 by SROM-otnik i spisywał się bardzo dobrze przez 3 lata, ale postanowiłem go zmienić w końcu na siódemkę. Ten SROM-otnik robi też windowsy 7? Bo XP od niego był najbardziej wydajnym XP'kiem jaki miałem.

Płyta główna: ASUS P5KPL SE

Dysk twardy: Seagate Barracuda 7200.12 500Gb

Procesor: Intel Core 2 Duo CPU E7400 2.80GHz

Karta graficzna: NVIDIA GeForce 9800 GT

RAM: 4Gb

Zasilacz: Take Me 400

I jeszcze jedno pytanie: mogę mieć w ogóle system 64bit? Nie znam się, ale to chyba jest związane z procesorem, czy z moim Intel Core 2 Duo mogę mieć 64bitowy system?

Opublikowano

Mam sterowniki do karty graficznej, płyty głównej i napędu DVD, które z tego co widzę nie obsługują Win7 (na płycie piszę że są do 9X, NT, 2000, ME, XP, Vista). Będę musiał pobrać skądś nowe sterowniki na Win7x64? Są w ogóle takie sterowniki do takich starszych kart graficznych czy płyt głównych? Jak tak to gdzie mogę je znaleźć?

Opublikowano
Jak tak to gdzie mogę je znaleźć?

Pewnie w internecie.  :trollface: 

Masz do grafiki... [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] - to są najnowsze z strony producenta pod Windows 7 (64bit). A po co Ci sterownik do napędu DVD? :E A co do sterowników płyty głównej to...

Chipset - [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Audio - [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

LAN - [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Resztę za aktualizuj poprzez Driver Booster jakby coś brakowało. Widzę, że co poniektórych szukanie boli. U mnie znalezienie tych sterowników trwało minutę.

Opublikowano

Wiadomość wygenerowana automatycznie.
Ten temat został zamknięty..

Z powodu: Rozwiązany