pan slawomir Posted January 25, 2024 Report Posted January 25, 2024 Witam wszystkich, mam problem z komputerem. Zdarzało się to na windowsie 10 a teraz problem pozostał na windows 11. Co jakiś czas, komputer restartuje się sam niezależnie od warunków pracy, obciążenia etc. Czasami zdarza się to raz w ciągu godziny, raz w ciągu 10 godzin, a czasami dwa razy w ciągu 5 min. Od czasu do czasu komputer restartuje się również przy uruchamianiu komputera - po tym jak zgaśnie ekran biosu. Nie jestem laikiem jeśli chodzi o komputer jako taki, ale mało znam się na generowaniu jakichś logów, więc prosiłbym o ewentualne instrukcje jeśli takie coś było również potrzebne. Jednostka jest praktycznie nowa. Specyfikacje poniżej. Quote
TheStraight Posted January 25, 2024 Report Posted January 25, 2024 Dość nowy procek. Flash nowej wersji bios do tego reset całych ustawień i test. Sprawdź temperatury chociażby przez OCCT bo tam możesz to zrobić prosto ewentualnie Prime95, Furmark, Cinebench. Zresztą jak patrzę na ten zestaw to nie wiem czy płakać czy się śmiać. Nie wiem kto ci to składał ale to tragedia. Procek przepłacony w stosunku do reszty, chłodzenie które nie da rady go schłodzić. Grafika to jeden z najtańszych modeli. Obudowa która wygląda jak 20 letni piekarnik, mobo na starą generację ramu i na dodatek ram który ma częstotliwość 3200. Dysków nie chce mi się podsumowywać ale do tak wydajnego sprzętu HDD.... Zasilacz też najlepiej tu nie wygląda ale powinien dać radę ale i tak do wymiany na coś innego. Quote