PrintScreen Opublikowano 8 Czerwca 2022 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2022 Witam Nie jestem informatykiem i postanowiłem zapytać specjalistów. Chciałbym przyspieszyć komputer, używam go do obróbki dźwieku ( Ni maschine,soundforge, massive) Posiadam płyte główna Gigabyte GA-Z97X-GAMING 5 i nie potrafie dobrac do niego dysku M.2. Pomozecie? Czy ten model będzie ok? [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Jeśli nie to co polecicie? Z góry dziekuje Cytuj
sabrex11 Opublikowano 9 Czerwca 2022 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2022 [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Cytuj
FILAGOL Opublikowano 9 Czerwca 2022 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2022 Dyski Samsunga są bardzo dobrym wyborem :-) Cytuj
PrintScreen Opublikowano 9 Czerwca 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2022 16 minut temu, FILAGOL napisał: Dyski Samsunga są bardzo dobrym wyborem :-) Dzięki ale chodzi mi o to czy będzie kompatybilny z tym złączem,na tej płycie i czy ona obsłuzy jego prędkość - czy nie jest za stara. Godzinę temu, sabrex11 napisał: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Dziekuje ale nie bradzo kumam ta tabelke:) Czy ta płyta obsłuży ten dysk pojemności 1Tb czy powinienem celować w dysk mniejszej pojemności? Dziękuję za odpowiedzi Cytuj
FILAGOL Opublikowano 9 Czerwca 2022 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2022 @PrintScreen według supportu Twoja płyta obsługuje maksymalną pojemność dysków M2 na poziomie 256GB Cytuj
VACek Opublikowano 9 Czerwca 2022 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2022 1 minutę temu, FILAGOL napisał: @PrintScreen według supportu Twoja płyta obsługuje maksymalną pojemność dysków M2 na poziomie 256GB SATA 256gb, m.2 PCIE 512gb Ale raczej tym bym się nie sugerował Cytuj