Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, tym razem posiadam zupełnie inna konfiguracje sprzętową i potrzebuje waszej pomocy.

Komputer ma służyć wszystkiemu co podstawowe, praca, youtube, przegladanie stron ale i też...

Granie w gry takie jak

cs go

lol

metin

wot

world of warships

w dosc komfortowych warunkach i z dobrym framerate FPS

Posiadam procesor dość dobry z tego co wiem i do tego powinien sie spokojnie nadać

Core2Duo 3.0GHz E8400

Płyta stara intelowska PCI, która obsługuje tylko do 4 GB ram dlatego też mam

Wszystkie 4 sloty zajęte 4x po 1GB Patriot 800MHz

zasilacz 400W

dysk 160GB sata

Pytanie jaki system pod to cudo? czy warto zmieniać płyte, która obsłuży więcej ram z tym samym procesorem czy zostawić jak jest bo to mi do tego wystarczy

Jestem bez grafiki i nie wiem co wybrać do takiej konfiguracji by ogarneło to wszystko w miare komfortowych warunkach normalnego używania bez klatkowania.

Czy nie ma co kombinować zostawić jak jest i dokupić grafike tylko minimum jaką żeby grało się fajnie ?

Dlaczego takie kombinacje ? nie mam możliwości poskładania kasy, odłożenia i kupienia całości albo nawet n raty więc chcę ratować najtaniej jak się da to co mam.

Płyta w idealnym stanie kondensatory itd bardzo dobra kondycja, tylko blokada obsługi powyżej 4gb ram ale skoro mam komplet to czy to nie wystarczy ?? do płynnej pracy systemy i tych gier, które nie mają aż takich wymagań w dodatku chce grać dla rozrywki.

Jaka grafika do 200 zł ?

Prosze o link cokolwiek

Prosze o opinie dla gościa, który coś ma ale nie ma kasy by zmieniać wymieniać zbierać dokładać, tylko maks jednorazowo może włożyć z 200 zł w grafike a drugie 200 w płyte bo na procesor itd już mnie nie będzie stać.

Opublikowano

Nie traktuj tych 4 GB pamięci jako ograniczenie. Żadna z podanych gier nie wymaga tyle. Gry wymagające więcej niż 4 GB RAM i tak zjedzą ten procesor i 800 MHz-ową pamięć.

Całą kwotę przeznaczyłbym na grafikę.