Lidex Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2017 Witajcie, tym razem posiadam zupełnie inna konfiguracje sprzętową i potrzebuje waszej pomocy. Komputer ma służyć wszystkiemu co podstawowe, praca, youtube, przegladanie stron ale i też... Granie w gry takie jak cs go lol metin wot world of warships w dosc komfortowych warunkach i z dobrym framerate FPS Posiadam procesor dość dobry z tego co wiem i do tego powinien sie spokojnie nadać Core2Duo 3.0GHz E8400 Płyta stara intelowska PCI, która obsługuje tylko do 4 GB ram dlatego też mam Wszystkie 4 sloty zajęte 4x po 1GB Patriot 800MHz zasilacz 400W dysk 160GB sata Pytanie jaki system pod to cudo? czy warto zmieniać płyte, która obsłuży więcej ram z tym samym procesorem czy zostawić jak jest bo to mi do tego wystarczy Jestem bez grafiki i nie wiem co wybrać do takiej konfiguracji by ogarneło to wszystko w miare komfortowych warunkach normalnego używania bez klatkowania. Czy nie ma co kombinować zostawić jak jest i dokupić grafike tylko minimum jaką żeby grało się fajnie ? Dlaczego takie kombinacje ? nie mam możliwości poskładania kasy, odłożenia i kupienia całości albo nawet n raty więc chcę ratować najtaniej jak się da to co mam. Płyta w idealnym stanie kondensatory itd bardzo dobra kondycja, tylko blokada obsługi powyżej 4gb ram ale skoro mam komplet to czy to nie wystarczy ?? do płynnej pracy systemy i tych gier, które nie mają aż takich wymagań w dodatku chce grać dla rozrywki. Jaka grafika do 200 zł ? Prosze o link cokolwiek Prosze o opinie dla gościa, który coś ma ale nie ma kasy by zmieniać wymieniać zbierać dokładać, tylko maks jednorazowo może włożyć z 200 zł w grafike a drugie 200 w płyte bo na procesor itd już mnie nie będzie stać.
Miastowy Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2017 Dla mnie ładowanie 400zł w to coś to bezsens. Lepiej wymień tylko kartę graficzną, np. HD7750 (1GB DDR5, DDR3 się nie opłaca, nawet jeśli ma 2GB).Windows 7 w 64 bitach i będzie spoko.