Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem.

Podejżewam, że pojawił się po zainstalowaniu ostatnich aktualizacji.

Jestem laikiem w słownictwie technicznym więc sory za mój opis problemu.

Uruchamiam kompa, wszystko szybko ładnie się uruchamia, pokazuje się pulpit i wszystkie ikony na nim i cała reszta myśli. Wifi się nie łaczy i ikonki w trialu po za jedną z pięciu nie ma. Dopiero po około minucie wszystko się ożywia. Nie mogę odrazu po uruchomieniu systemu wejść w menadżer zadań by sprawdzić co najmocniej obciąża kompa, że taka jest sytuacja. Auto start wykluczony (wyłączyłem wszystko i dalej jest tak samo).

W jaki inny sposób mogę sprawdzić co powoduje taką zwiechę?

Opublikowano

jest program do analizy procesu bootowania: tutaj info [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Opublikowano

autoruns (podaje wiecej ifno) i proces explorer (uruchomi sie szybciej niz menadzer zadan)

daj z nich ss.

Opublikowano

Zupełnie w ciemno bez wgryzania się w system i konfigurację sprzetową:

- wyeliminuj wadę dysku - HD Tune(smart i full test)

- aktualizacje - jesli masz punkt przywracania sprzed aktualizacji skorzystaj z niego

- sterowniki jeśli aktualizowałeś

- programy jeśli aktualizowałeś lub zmieniałeś

Opublikowano

Tak na marginesie - na co ci te badziewne kodeki Shark 007? - era instalowanych kodeków skończyła się na dobre - teraz praktycznie każdy odtwarzacz w wersji portable ma swoje wbudowane kodeki które wystarczą do wszystkiego - nic nie syfi i nie spowalnia systemu, a WMP nadaje sie tylko do wyłączenia.

Opublikowano

Tak na marginesie - na co ci te badziewne kodeki Shark 007? - era instalowanych kodeków skończyła się na dobre - teraz praktycznie każdy odtwarzacz w wersji portable ma swoje wbudowane kodeki które wystarczą do wszystkiego - nic nie syfi i nie spowalnia systemu, a WMP nadaje sie tylko do wyłączenia.