Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, sprawa jest indywidualna, nie znam się dobrze więc liczę na pomoc.

Posiadam dość starszy komputer, używam go tylko do gry Valorant, nic więcej... plus internet YT, OBS (nagrywanie)

Procesor I7 2600 3,4GHZ 3,7

Ram DDR3 4x4 16GB DDR3

Grafika Asus Nvidia Geforce GTX 1060 Strix ROG 6GB

SSD1 120GB

SSD2 256GB

Zasilacz 700V

Nie wiem co potrzebne więcej ?

Czy warto instalować windows 11 ? jeśli tak to jaką modyfikację ? czy windows 10 jeśli tak to jaką wersje, chodzi o najbardziej stabilną, przetestowaną i zjadającą najmniej zasobów :)

Dziękuję z góry i przepraszam za być może powielone pytanie:)

Opublikowano

Nie masz tragicznego sprzętu, a nawet jak na swoje lata jest dość dobry :) 

Ja bym szedł w kierunku czystej Win 10 + ręczna optymalizacja, tak by system podziałał trochę i nie było trzeba robić reinstalacji bo wyjdzie z czasem że w modzie czegoś brakuje :) 

acerfanpl lubi to
Opublikowano

Tak jak mówi Vacek, czysta 10 + optymalizacja ręczna, żadne inne wersje od kogoś modyfikowane po latach dopiero to sobie uświadomiłem ze to syf jest, w porównaniu do czystej instalacji pobranej z oficjalnej strony microsoftu.

Opublikowano

Dobre mody z forum których autorzy stawiają na "odchudzanie" systemu jest tutaj tyle, że wystarczą dwie ręce aby je policzyć. Niestety wielu wypuszcza system który jest badziewiem, jeszcze mają pretensje, że ktoś śmie krytykować ich pracę. 

VACek i Darianis lubią to
Opublikowano
W dniu 24.09.2022 o 13:34, Radzior2010 napisał(a):

Dobre mody z forum których autorzy stawiają na "odchudzanie" systemu jest tutaj tyle, że wystarczą dwie ręce aby je policzyć. Niestety wielu wypuszcza system który jest badziewiem, jeszcze mają pretensje, że ktoś śmie krytykować ich pracę.