axenooo Opublikowano 16 Września 2022 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2022 Witajcie, sprawa jest indywidualna, nie znam się dobrze więc liczę na pomoc. Posiadam dość starszy komputer, używam go tylko do gry Valorant, nic więcej... plus internet YT, OBS (nagrywanie) Procesor I7 2600 3,4GHZ 3,7 Ram DDR3 4x4 16GB DDR3 Grafika Asus Nvidia Geforce GTX 1060 Strix ROG 6GB SSD1 120GB SSD2 256GB Zasilacz 700V Nie wiem co potrzebne więcej ? Czy warto instalować windows 11 ? jeśli tak to jaką modyfikację ? czy windows 10 jeśli tak to jaką wersje, chodzi o najbardziej stabilną, przetestowaną i zjadającą najmniej zasobów Dziękuję z góry i przepraszam za być może powielone pytanie:) Cytuj
bunio1 Opublikowano 16 Września 2022 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2022 Valorant z tego co wiem na win 11 wymaga TPM 2.0 więc co najwyżej win10. VACek lubi to Cytuj
axenooo Opublikowano 16 Września 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Września 2022 a jaki z obecnych tu systemów jest najlepszym rozwiązaniem ? Potwierdzam, Valorant bez TPM na Windows 11 nie działa VACek lubi to Cytuj
axenooo Opublikowano 16 Września 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Września 2022 Pobrałem windows 10 sromotnika extreme... podlacz uruchamiania Valorant ciągle The "SYSTEM THREAD EXCEPTION NOT HANDLED" i reset... ehh Cytuj
VACek Opublikowano 16 Września 2022 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2022 Nie masz tragicznego sprzętu, a nawet jak na swoje lata jest dość dobry Ja bym szedł w kierunku czystej Win 10 + ręczna optymalizacja, tak by system podziałał trochę i nie było trzeba robić reinstalacji bo wyjdzie z czasem że w modzie czegoś brakuje acerfanpl lubi to Cytuj
axenooo Opublikowano 24 Września 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Września 2022 Dziękuję za odpowiedź. Cytuj