wodzosiedla Opublikowano 7 Września 2022 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2022 Witam, Poszukuję smartfona do kwoty 2000 zł nowy lub używany. Zaznaczę iż nie jestem w temacie. Nie śledzę co jest na topie a co jest omijane szerokim łukiem. I prosze bez podśmie**ujek wobec mnie, gdyż jestem zielony jeśli chodzi o wybór smartfona Wymagania moje : USB - C Dual SIM + możliwość zamontowania karty micro sd Czysty android = także odpadają wszystkie spod szyldu Xiaomi Pamięć ram = nie orientuje się pamięć rom na dane = te 64 gb minimum ale i tak muzyke czy jakies pdfy trzymam na micro sd Coś ominąłem ? Z prostego powodu albo zapomniałem albo po prostu uznałem iż zdam się na was Pozdrawiam Cytuj
sabrex11 Opublikowano 7 Września 2022 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2022 Godzinę temu, wodzosiedla napisał: pamięć rom na dane = te 64 gb minimum ale i tak muzyke czy jakies pdfy trzymam na micro sd Coś ominąłem ? Z prostego powodu albo zapomniałem albo po prostu uznałem iż zdam się na was Pozdrawiam niektóre nie mają slotu na kartę SD ;-) a tak poza tym wszystko ok. Też szukam :-) Cytuj
Gość Opublikowano 7 Września 2022 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2022 W dniu 7.09.2022 o 17:26, wodzosiedla napisał: Witam, Poszukuję smartfona do kwoty 2000 zł nowy lub używany. Zaznaczę iż nie jestem w temacie. Nie śledzę co jest na topie a co jest omijane szerokim łukiem. I prosze bez podśmie**ujek wobec mnie, gdyż jestem zielony jeśli chodzi o wybór smartfona Wymagania moje : USB - C Dual SIM + możliwość zamontowania karty micro sd Czysty android = także odpadają wszystkie spod szyldu Xiaomi Pamięć ram = nie orientuje się pamięć rom na dane = te 64 gb minimum ale i tak muzyke czy jakies pdfy trzymam na micro sd Coś ominąłem ? Z prostego powodu albo zapomniałem albo po prostu uznałem iż zdam się na was Pozdrawiam Myślę że MOTOROLA Moto G200 8/128GB 5G byłaby dobra tylko nie ma slotu na kartę pamięci. Ciężko znaleźć coś porządnego z czystym androidem dual simem i slotem na kartę SD. Cytuj