Skocz do zawartości

Używany lub nowy smartfon do kwoty 2000 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Poszukuję smartfona do kwoty 2000 zł nowy lub używany. Zaznaczę iż nie jestem w temacie. Nie śledzę co jest na topie a co jest omijane szerokim łukiem. I prosze bez podśmie**ujek wobec mnie, gdyż jestem zielony jeśli chodzi o wybór smartfona

Wymagania moje

USB - C 

Dual SIM + możliwość zamontowania karty micro sd

Czysty android = także odpadają wszystkie spod szyldu Xiaomi

Pamięć ram = nie orientuje się

pamięć rom na dane = te 64 gb minimum ale i tak muzyke czy jakies pdfy trzymam na micro sd

Coś ominąłem ? Z prostego powodu albo zapomniałem albo po prostu uznałem iż zdam się na was

Pozdrawiam

Opublikowano
Godzinę temu, wodzosiedla napisał:

pamięć rom na dane = te 64 gb minimum ale i tak muzyke czy jakies pdfy trzymam na micro sd

Coś ominąłem ? Z prostego powodu albo zapomniałem albo po prostu uznałem iż zdam się na was

Pozdrawiam

niektóre nie mają slotu na kartę SD ;-)

a tak poza tym wszystko ok. 

Też szukam :-)

Opublikowano
W dniu 7.09.2022 o 17:26, wodzosiedla napisał:

Witam,

Poszukuję smartfona do kwoty 2000 zł nowy lub używany. Zaznaczę iż nie jestem w temacie. Nie śledzę co jest na topie a co jest omijane szerokim łukiem. I prosze bez podśmie**ujek wobec mnie, gdyż jestem zielony jeśli chodzi o wybór smartfona

Wymagania moje

USB - C 

Dual SIM + możliwość zamontowania karty micro sd

Czysty android = także odpadają wszystkie spod szyldu Xiaomi

Pamięć ram = nie orientuje się

Pozdrawiam

Myślę że MOTOROLA Moto G200 8/128GB 5G byłaby dobra tylko nie ma slotu na kartę pamięci. Ciężko znaleźć coś porządnego z czystym androidem dual simem i slotem na kartę SD. 

Opublikowano

Z tym dualsim + microsd to ciężka sprawa nawet jak pominiemy wymóg czystego androida. Chyba we wszystkich z wysokiej półki i wyżej można zamontować nano sim + microsd albo nano sim + nano sim.

crypt lubi to
Opublikowano
3 minuty temu, podlos napisał: