TomOlej Opublikowano 22 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2021 Witam, potrzebuje pomocy w wyborze routera na kartę SIM. Sprawdzałem BTSy w okolicy to najbliższa anteny obsługuje pasma 1800 i 2100, kolejna w podobnej odległości ma jeszcze pasmo 2600. Urządzenie będzie używane 2 m-c w roku a internet będzie na kartę pre-paid, wyboru sieci dokonam po speed testach. Chcę kupić używany router maksymalnie do 500 zł(raczej będę próbował coś wyrwać na aukcji na niemieckim e-bayu). Przeczytałem kilka wątków na elektrodzie, to większość ludzi poleca huaweia b818. Osobiście myślałem o TP-Linku TP-Link Archer MR600(lub MR6400 -podobno podobne osiągi za połowę ceny). Kolejna kwestia to anteny zewnętrzne, czy będą wymagane żeby osiągnąć stabilne łącze o przepustowości około 20-30mb/s? Do anteny według map google mam 1500-1600 metrów. Prosiłbym o krótką listę polecanych routerów od kogoś kto się na tym zna, bo ja niestety jestem kompletnym laikiem. Z góry dziękuję za pomoc! Cytuj
Hermogenes Opublikowano 22 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2021 Minimum to Huawei B535 B618 B628 żadnych TP-L one może są dobre jako wewnętrzne, jednak Hua bije je na głowę. O antenach można pogadać jak dasz wyniki pomiarów mocy na zewnątrz w miejscu użytkowania dla poszczególnych częstotliwości kupujesz karty startowe wszystkich OP i testujesz. Pozdrawiam Hermogenes Ps. Temat założyć możesz na forum bez-kabli.pl TomOlej lubi to Cytuj
adonx Opublikowano 22 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2021 He he miałem ten model Huawei B535 to kompletne dziadostwo przez dwa lata się z nim męczyłem. Cytuj