TheX4s3 Opublikowano 10 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2019 Kupiłem używany telefon iPhone 6s. Przede mną użytkowało go 3 osoby. Teraz nie mogę utworzyć swojego konta w icloud. Podczas próby wyświetla się informacja że ilość darmowych kont została wykorzystana. Jak temu zaradzić? Czy ta metoda zaradzi ? To mój 1 iPhone nie znam się . Cytuj
razor1995 Opublikowano 10 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2019 Kupiłeś go wylogowanego z iCloud? Jeśli tak, to nie powinno być żadnego problemu. Jeśli nie jest wylogowany - masz problem. Cytuj
TheX4s3 Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2019 4 minuty temu, razor1995 napisał: Kupiłeś go wylogowanego z iCloud? Jeśli tak, to nie powinno być żadnego problemu. Jeśli nie jest wylogowany - masz problem. wylogowany ale chcialem zalozyc wlasne konto do pobierania apek ale nie moge aktywowac tego konta bo wyskakuje komunikat ze juz jest ten limit na 3 darmowe konta .. iCloud mnie malo co obchodzi tylko sklep Cytuj
razor1995 Opublikowano 11 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2019 "Wystarczy że na innym urządzeniu z iOS lub OSX które nie wykorzystało powyższego limitu stworzymy nowe konto w iCloud. I wtedy tym urządzeniem lub urządzeniami które limit wykorzystały zalogujemy się do nowego konta." Masz dostęp do innego iPhone? Spróbuj na nim założyć nowe konto i zalogować się na swoim. Cytuj