KamyczeQ Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam czy może mi ktoś pomóc i powiedzieć jakim programem mogę odzyskać hasło do systemu ? Nie mogę nagrać win 8.1 x64 na pendrive 4gb, bo pisze, że za duży rozmiar Może ktoś ma jakiś program aby zresetować hasło bądź włączyć konto admina abym mógł zmienić hasło starego konta ? Może jakiś przez linuxa ? jestem zielony w tym proszę o pomoc z góry dziękuję @Udało mi się wejść na konto gościa może coś pomoże Cytuj
adamkon Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam czy może mi ktoś pomóc i powiedzieć jakim programem mogę odzyskać hasło do systemu ? Nie mogę nagrać win 8.1 x64 na pendrive 4gb, bo pisze, że za duży rozmiar Może ktoś ma jakiś program aby zresetować hasło bądź włączyć konto admina abym mógł zmienić hasło starego konta ? Może jakiś przez linuxa ? jestem zielony w tym proszę o pomoc z góry dziękuję @Udało mi się wejść na konto gościa może coś pomoże Hiren's Boot CD i reset hasła Cytuj
Gas Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 sorki za link do innego forum ...ale tu jest rozwiązanie problemu z hasłem na dzień dobry [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Cytuj
KamyczeQ Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 Hiren's Boot CD i reset hasła Nie działa mi to ;/ resetowałem hasło i nawet zmieniałem i nic nie działa dalej to samo sorki za link do innego forum ...ale tu jest rozwiązanie problemu z hasłem na dzień dobry [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Wyjaśnisz co mam pobrać itp ? 1 link nie działa na swoim kompie gdzie mam zablokowany system jestem na koncie gościa Cytuj