Skocz do zawartości

[Acer Aspire One D260-2Dss]

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Proszę o pomoc w wyborze systemu do laptopa. Ma on służyć do podstawowej obsługi - internet, pakiet office. W głównej mierze zależy mi na wydajności.

W oryginale jest tam Win 7 Starter, ale nie pracuje wystarczająco płynnie.

Acer Aspire One D260-2Dss

Procesor - Intel Atom N450 1,66 GHz

Pamięć RAM - 1GB DDR2

Karta graficzna - Intel Graphics Media Accelerator 3150

Dysk HDD - SATA 250 GB, 5400 obr/min

Opublikowano

Z takim maleństwem  dużo nie powojujesz.

Mint  czy Lubuntu , Manjaro  z LXDE, może też XFCE  (  Intel gma x3600  nie pamiętam  jak jest ze wsparciem ? )

Win JG7 Starter Lite

Opublikowano

Dzięki za szybką odpowiedź. Wiem, że rewelacji nie ma. Dostałem go i chcę, żeby mi służył jako dodatkowy laptop, ponieważ jest mobilny, nie zajmuje dużo miejsca i wszędzie go można zabrać. Tak myślałem, że może coś z linuxa, ale nie mam w tym doświadczenia i nie wiem co wybrać.

Opublikowano

Jak masz  czas i chęci pobawić się  to zainstaluj   i to i to  zobaczysz co lepiej będzie na nim pracować ,ale pamiętaj  że na takim sprzęciku trzeba  taki system " kastrować " i  minimum , zostawiać tylko to co nie zbędne do działania  i " pracy " żadnych  wodotrysków co by  zżerały  pamięć niepotrzebnie  a to wszystko po to żeby to w miarę  Ci  pracowało.

Opublikowano

Da radę  kiedyś dodawałem do takiego maleństwa  ale czy takiego kopa dostanie ? nie liczył bym na to  no ale ramu nigdy nie za dużo.

Jak by dorwał  gdzieś  kostkę za małe pieniądze  to i owszem bo inwestować cokolwiek w to to bez sensu.

Opublikowano

Da radę  kiedyś dodawałem do takiego maleństwa  ale czy takiego kopa dostanie ? nie liczył bym na to  no ale ramu nigdy nie za dużo.

Jak by dorwał  gdzieś  kostkę za małe pieniądze  to i owszem bo inwestować cokolwiek w to to bez sensu.

odetchnął by bo wtedy śmiało mógłby instalować 8.1 czy 10 moda który by ładnie chodził 

Opublikowano