VACek Posted November 30, 2022 Report Share Posted November 30, 2022 Postanowiłem sprawdzić jaki wpływ na grę CS:GO ma ustawienie ramu (domyślne, XMP, OC) Pacjent: 5 5600G Vega 7 16GB DDR4 Corsair Vengeance LPX 3600cl18 Asus TUF Gaming B450M Pro II Ustawienia graficzne CS:GO: 4:3 1280x960 Pełny ekran, oszczędzanie energii wyłączone Ogólna jakość cieni - NISKA Szczegóy modeli/tekstur - ŚREDNIE Strumieniowanie tekstur - WŁ Szczegóły efektów - NISKIE Detale shadera - NISKIE Zwiększ kontrast graczy - WŁ Renderowanie wielordzeniowe - WŁ Tryb antyaliasingu (multisampling) - ŻADEN Antyaliasing FXAA - WYŁĄCZONY Tryb filtrowania tekstur - ANIZOTROPOWE X2 Czekaj na synchronizację pionową - WYŁ Rozmycie - WYŁ Tryb trzech monitorów - WYŁ Użyj ubershaderów - WŁ Wyniki w Benchmarku w CS:GO: 2133cl15 15-15-36-52-374 test1: 162,42fps test2: 165,67fps test3 161,43fps średnia: 163,17fps 3600cl18 22-22-42-65-630 test1: 240,71fps test2: 247,26fps test3: 242,53fps średnia: 243,5fps 4200cl20 23-23-45-98-736 test1: 257,65fps test2: 259,63fps test3: 259,39fps średnia: 258,89fps Pdsumowanie: CS:GO to gra typowo procesorowa ale dobitnie widać jaki wpływ ma pamięć RAM na zintegrowany układ graficzny w tym przypadku Vega 7 Niemalże różnica 100fps między domyślnym, a OC RAMu, między XMP, a OC różnica tylko 15fps, w grach typowo graficznych różnica mogła być zupełnie inna. Link do Benchmarka dla chętnych: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] tadziu123 likes this Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.