VACek Posted November 30, 2022 Report Posted November 30, 2022 Postanowiłem sprawdzić jaki wpływ na grę CS:GO ma ustawienie ramu (domyślne, XMP, OC) Pacjent: 5 5600G Vega 7 16GB DDR4 Corsair Vengeance LPX 3600cl18 Asus TUF Gaming B450M Pro II Ustawienia graficzne CS:GO: 4:3 1280x960 Pełny ekran, oszczędzanie energii wyłączone Ogólna jakość cieni - NISKA Szczegóy modeli/tekstur - ŚREDNIE Strumieniowanie tekstur - WŁ Szczegóły efektów - NISKIE Detale shadera - NISKIE Zwiększ kontrast graczy - WŁ Renderowanie wielordzeniowe - WŁ Tryb antyaliasingu (multisampling) - ŻADEN Antyaliasing FXAA - WYŁĄCZONY Tryb filtrowania tekstur - ANIZOTROPOWE X2 Czekaj na synchronizację pionową - WYŁ Rozmycie - WYŁ Tryb trzech monitorów - WYŁ Użyj ubershaderów - WŁ Wyniki w Benchmarku w CS:GO: 2133cl15 15-15-36-52-374 test1: 162,42fps test2: 165,67fps test3 161,43fps średnia: 163,17fps 3600cl18 22-22-42-65-630 test1: 240,71fps test2: 247,26fps test3: 242,53fps średnia: 243,5fps 4200cl20 23-23-45-98-736 test1: 257,65fps test2: 259,63fps test3: 259,39fps średnia: 258,89fps Pdsumowanie: CS:GO to gra typowo procesorowa ale dobitnie widać jaki wpływ ma pamięć RAM na zintegrowany układ graficzny w tym przypadku Vega 7 Niemalże różnica 100fps między domyślnym, a OC RAMu, między XMP, a OC różnica tylko 15fps, w grach typowo graficznych różnica mogła być zupełnie inna. Link do Benchmarka dla chętnych: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] tadziu123 likes this Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.