P1O Posted May 11 Report Share Posted May 11 Problem jest powszechny w sieci i nadal nierozwiązany, więc dodaję jako osobny temat. Więc tak... Silnik Defender jest i działa. Usuwa "lewe" pliki i wyświetla powiadomienia o tym, jednak próba uruchomienia graficznego interfejsu z poziomu ikony w zasobniku kończy się informacją systemową o braku aplikacji do uruchomienia linku "windowsdefender". Opcja "znajdź w sklepie" prowadzi donikąd, bo sklep MS nie zna takiej aplikacji. Próby przywrócenia / naprawienia Defendera z poziomu PowerShella nie przynoszą pożądanych skutków. Polecenia [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] oraz [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] nie robią nic. Nic się nie dzieje. Nic się nie zmienia. Nie ma też jakiegokolwiek komunikatu błędu. Znalazłem też polecenie "Add-AppxPackage..." odnoszące się do pliku AppxManifest.xml w folderze [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] jednak po czystej instalacji 22616.1 taki folder nie istnieje, a polecenie kończy się stosownym komunikatem błędu. Ktoś coś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VACek Posted May 11 Report Share Posted May 11 Uroki używania wersji Insider, o MS powiem tak, coś spierolą coś naprawią dość ciekawię się tam bawią Jerzy68 and renatan like this Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.