Skocz do zawartości

System Service Exception problem.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z półrocznym komputerem. Wczoraj czy przed wczoraj przy uruchamianiu pokazał się niebieski ekran ze smutną minką i napisem, że system napotkał problem. Problem nazywa się"system service exception (atikmpag.sys). Po czym komputer włącza się jeszcze raz, już bez problemu. Tylko strasznie długo muszę czekać na pojawienie się okna logowania. Potem już w trakcie korzystania nie ma żadnych problemów. Reinstalowałem sterowniki do grafiki, nie pomogło. Naprawdę nie znam się na komputerach i nie wiem co mogę z tym zrobić. Mój system to Win 8.1. Z góry dziękuję za pomoc. 

Opublikowano

Czy nie posiada ktoś może jakoś prościej napisanego rozwiązania problemu, albo jak sobie z tym poradził? Niestety nie chcę grzebać sam, żeby nic nie skopać. A nie sformatuję systemu bo przy zakupie nie było dołączonej płyty z systemem. -.-

Opublikowano

driver sweeper i reinstalacja sterow na najnowsze

podkrecasz karte ? przegrzewa ci sie ?

Opublikowano

Nie nic nie dłubę przy podkręcaniu karty i tak dalej. Raczej się nie przegrzewa, po prostu jest ciepły jak to laptop. Nie wiem czy ma to znaczenie, ale właściwie tak zaczęło się robić od instalacji Wiedźmina 2 (oryginalna gra). Od tego czasu wywala ten błąd. Teraz jeszcze pokazało się coś takiego "System windows nie może odnaleźć pliku igfxEM.exe. Upewnij się że nazwa jest wpisana poprawnie".

Opublikowano

nie napisales ze to laptop w pierwszym poscie, 

igf to stery od integry intela w procesorze,

wywala w innych grach, oknach ?  jezeli nie to zainstaluj starsze stery

Opublikowano

Przywróciłem system do kilku dni wstecz i jak na razie jest w porządku. Wyświetliło mi ostatnio komunikat że sterownik Intel GPU jest do pobrania i zainstalowania (nowszy). Zainstalować go?

Opublikowano