ziomek1993 Opublikowano 5 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2021 (edytowane) Witam winclubowiczów Poszukuję laptopa cenowo do 1000 zł. Przeznaczenie : filmy,przeglądanie internetu,granie w mało wymagające gry ( przeważnie te starsze ) Wymagania : USB 3.0 A USB 3.0 i wyższe C mile widziane choć nie wiem cyz coś znajdę w tej cenie Minimum HDMI lub Displayport 8 GB minimum... Nie chce byc wybredny,ale SSD mile widziane HDD posiadam w dobrej kondycji aż 2TB Nagrywarka zbędna mi. Nie korzystam w ogóle z tego Szukałem czegoś w OLX ,jak najlepiej z okolic (Białystok) bez zamawiania tylko z obejrzeniem czegoś w realu i przetestowania - o ile to nie problem ... Chyba wszystko,nic mi nie umknęło,poza CPU ... Nie znam się na prockach,czy AMD lub Intel. Zostawiam wam słowo do dodania : ) [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Co sądzicie o tym ? Lub ten [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Edytowane 5 Lipca 2021 przez ziomek1993 Dodanie dwóch linków do aukcji Cytuj