Skocz do zawartości

Samsung ATIV Book 9 Lite a przywracanie oryginalnego systemu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,

Kupiłem używany notebook Samsung ATIV Book 9 Lite, który domyślnie miał zainstalowany Windows 8.1.

Właściciel jednak postanowił zainstalować na nim Linuxa, a później wersję rozwojową Windows 10.

Proszę mi powiedzieć czy jest jakakolwiek możliwość, aby odzyskać ten Windows 8.1 oryginalny?

Czytałem, że klucz może być "zaszyty" w biosie i może dzięki temu udałoby mi się zainstalować legalny system.

Uprzedzając pytania - nie ma partycji Recorvery, była oczywiście, kiedy był Windows 8.1 zainstalowany.

Obecnie jest zainstalowany system operacyjny Windows 10 w wersji rozwojowej. 

Proszę o pomoc bo jestem totalnie zielony w tym temacie.

Pozdrawiam i dziękuję.

Opublikowano

Najprościej: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]  Windows 8.1 (64-bit)
Na czas instalacji Wyłącz w biosie Fast Boot

Masz inny bios. Nie dotyczy.

Skasuj wszystkie partycje. Na system Daj 62000 drugą na dane itp Zrobisz po instalacji.

Oczywiście możesz zrobić inaczej jak tam Ci wygodniej.

(Przedtem kopia potrzebnych plików bo kasując partycję wszystko stracisz)
Po instalacji łaty.
Z strony Samsunga SW Update - program do pobierania sterowników: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]
Stery od grafiki Zainstaluj sam. Bo proponują dużo starsze.( nie norma - się Upewnij)

W pierwszej kolejności instalacja sterowników Chipsetu.

Sterowników Recorvery nie pobieraj, nie instaluj. Brak partycji - nie zadziała.
Manual: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Zmiana priorytetu rozruchu str 104

PS: Rozruch pisałem z F9(najcześciej F4), ale u Ciebie pewnie ruszy z automatu - opcja w biosie.

Opublikowano