Destro Opublikowano 22 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2015 Hej wszystkim jestem nowy, świeży i zielony w tych sprawach. Chciałbym zainstalować Windowsa 7 ultimate na moim win 8.1 czy mogłby mi ktoś pomóc to zrobić? Chciałbym wiedzieć krok po kroku co musze zrobić jaki windows wybrać oraz jak to dokładnie jest z tymi sterownikami i czy wgl jest możliwość żebym to zrobił( raczej tak ). Nawet nie wiem od czego zaczać, pomoże ktoś? Nakieruje i podpowie? Dzięki! Cytuj
Nieobecny Opublikowano 22 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2015 Zacząć od zajrzenia na stronę producenta czy udostępnia sterowniki do Windows 7. Cytuj
WinSxS Opublikowano 22 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2015 Nie rozumiem dlaczego chcesz zamieniać siekierkę na kijek, 8.1 jest nowocześniejsza i jednocześnie lepiej dostosowana do nowego sprzętu Cytuj
Destro Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2015 Niestety chyba nie udostępnia wszystkich widzę że sa jakieś ale nie ma wszystkich ;/ . Tak zgodzę się ale używam tego systemu od roku i jakoś nie przypadł mi do gustu lub nie wykorzystuje wszystkich jego funkcji np z ikonek w Starcie wcale nie używam.. Cytuj
Nieobecny Opublikowano 22 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2015 Jaki to lapek? - podaj model i podstawową konfigurację. Cytuj
Destro Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2015 [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]tutaj jest chyba wszystko o co pytasz Cytuj