TylkoSiePytam Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2014 Witam właśnie pobieram z tej strony windows 8.1 [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] I są dwie rzeczy których nie wiem. 1. Czy moge podać klucz gdy zainstaluje windowsa bo chciałbym go aktywować key aktywatorem. :/ 2. I czy da sie go aktywować inaczej niż podaniem kodu, gdyż go nie posiadamProszę o pomoc w tej sprawie gdyż jestem laikiem Cytuj
Mr.T Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2014 Skoro pobrales z tamtej strony to najlepiej tam zadac pytanie nie znam tego systemu wiec jak moge udzieic odpowiedzi Cytuj
TylkoSiePytam Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2014 Skoro pobrales z tamtej strony to najlepiej tam zadac pytanie nie znam tego systemu wiec jak moge udzieic odpowiedzi Mógłbyś mi lub ktośpolecić jakiegoś windowsa 8.1 z crackowanego? Cytuj
Mr.T Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2014 Mógłbyś mi lub ktośpolecić jakiegoś windowsa 8.1 z crackowanego? tu nie ma takich tylko czyste [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] sposob aktywacji nalezy do ciebie Cytuj
TylkoSiePytam Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2014 Ale nie trzeba przy instalacji wpisywac klucza tylko mozna pozniej tA? Cytuj
bbk66 Opublikowano 16 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2015 witam,poszukuje tzw czystego win 8.1 core,64b i na co patrzeć bo nie jestem zoriętowany-pobrałem jedną z waszych instalek to przy wgrywaniu wyświetlił błąd,po wsadzeniu iso w7 instaluje normalnie pozdrawiam Cytuj
Mr.T Opublikowano 16 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2015 witam,poszukuje tzw czystego win 8.1 core,64b [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] tak trudno przejrzec forum? Cytuj