noctune434 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2018 Panowie pomocy Poszukuję nowego telefonu, najlepiej do 560zł. Moje wymagania: Wyświetlacz max 5' (większy odpada, bo lubię obsługiwać telefon jedną łapką) Min. 2GB RAM Dobra bateria ( duża pojemność ) Dobry procek ( nie znam się za bardzo ) Duża pojemność wew. pamięci min 16GB lub slot na MicroSD Spore wsparcie custom romow To tyle, jeśli macie jakieś ciekawe propozycje to posłucham. Pozdrowionka Cytuj
mmaciek12 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2018 Polecam zagłębić się w oferty Xiaomi. Najlepiej wybieraj między modelami Redmi 4A, lub Redmi 4X. Niestety wsparcie Custom ROMów jest przy nich znikome, ale wynagrodzą Ci to długą żywotnością na baterii, dodatkowo 4X ma czytnik linii papilarnych Cytuj
noctune434 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2018 Polecam zagłębić się w oferty Xiaomi. Najlepiej wybieraj między modelami Redmi 4A, lub Redmi 4X. Niestety wsparcie Custom ROMów jest przy nich znikome, ale wynagrodzą Ci to długą żywotnością na baterii, dodatkowo 4X ma czytnik linii papilarnych nie szukam bajerów tylko ma się za często nie zacinać fb messenger gg żeby to płynnie chodziło Cytuj
mmaciek12 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2018 Wspomniane przeze mnie telefony nie są bardzo "bajerzaste", tutaj samo porównanie jednego i drugiego. [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Jeden i drugi bez problemu uciągnie wszystkie wspomniane przez Ciebie aplikacje. Cytuj
Gość Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2018 Więc dla tego żeby płynnie działało to [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]- najpierw kupiłem żonie testowałem i po tem kupiłem sobie telefon bardzo dobry za niską cenę a innych parametrów nie bierz pod uwagę. Cytuj