leszekela Opublikowano 9 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Witam WSZYSTKICH i proszę o pomoc ! Windows 7 Ultimate (x64) i Laptop jak poniżej: Nazwa systemu Microsoft Windows 7 Ultimate (x64) Wersja 6.1.7601 Service Pack 1 Kompilacja 7601 Producent systemu ASUSTeK Computer Inc. Model systemu N71Vn Procesor Intel® Core2 Duo CPU P8700 @ 2.53GHz, 2534 MHz, Rdzenie: 2, Procesory logiczne: 2 Od pewnego czasu nie mogę wejść do TRYBU AWARYJNEGO. Każdorazowa próba uruchomienia Save Mode kończy się na ładowaniu sterowników, czarnym ekranie i Blue Screen: Technical information: *** STOP: Ox0000007E (OxFFFFFFFFC0000005 , 0xFFFFF8800247E340, 0xFFFFF880009A9308, 0xFFFFF880009A8B60) *** snapman. sys - Address FFFFF8800247E340 base at FFFFF88002454000, DateStamp 55ca7c4c Uruchamiałem komendę 'sfc /scannow', próbowałem 'DLL Suite 9' i wiele innych naprawiaczy systemu ale bez skutku. Czy mogę jeszcze coś zrobić ? Dodam jeszcze że nie posiadam partycji RECOVERY, a system pracuje już od 6 lat bezawaryjnie aż do teraz. Bardzo proszę o pomoc wszystkie tęgie głowy na tym forum, ponieważ myśl o reinstalacji wywołuje u mnie ból głowy ze względu na duuużą ilośc softu ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stens Opublikowano 9 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Może to Ci pomoże [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekela Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Może to Ci pomoże [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Niestety system odpowiedział mi, że ta poprawka nie jest dla mnie. Może ktoś ma inny pomysł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekela Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Niestety system odpowiedział mi, że ta poprawka nie jest dla mnie. Może ktoś ma inny pomysł ? Ponawiam prośbę ! Czy zlituje się ktoś i podpowie coś konkretnego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P1O Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Konkretnie jest to dość specyficzny przypadek, którego powodem może być wiele różnych czynników - jako pan z serwisu. ...a jako człowiek - rusz do kogoś, kto będzie mógł go podotykać, bo powodów tego może być tak wiele, że temat tutaj rozrośnie się na kilkanaście stron opinii i porad, a i tak przyczyną okaże się coś innego, trywialnego, np. luźny kabelek SATA (ale o tym już napisałem, więc pewnie chodzi o coś innego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 11 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 tęgie głowy piszą: Stan dysku HDD: SMART / HDD SENTINEL chkdsk /R po uruchomieniu wiersza poleceń z płyty z opcją naprawy systemu. Masz zainstalowany jakikolwiek program firmy ACRONIS ? TAK? -> [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekela Opublikowano 11 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 tęgie głowy piszą: Stan dysku HDD: SMART / HDD SENTINEL chkdsk /R po uruchomieniu wiersza poleceń z płyty z opcją naprawy systemu. Masz zainstalowany jakikolwiek program firmy ACRONIS ? TAK? -> [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] System jest postawiony na dysku SSD. Mam zainstalowane: - Acronis Trueimage 2016 - Acronis Diskdirector 12 Niestety nie mogę edytować wpisów w rejestrze ponieważ każda próba kończy się komunikatem: " Nie można edytować Service: błąd przy zapisie nowej zawartości wartości. " Dziękuję za zainteresowanie moim problemem i proszę o jeszcze, w miarę łopatologicznie, ponieważ moja biegłość w naprawianiu systemu jest mocno ograniczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 11 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Zobacz jakie uprawnienia są konkretnie na tych kluczach.. Najlepiej uruchom regedit z konta Administratora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekela Opublikowano 11 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Zobacz jakie uprawnienia są konkretnie na tych kluczach.. Najlepiej uruchom regedit z konta Administratora Uprawnienia ustawione są na "Wszyscy" i "Odczyt". Po zaznaczeniu opcji "Pełna kontrola" daje komunikat: Nie można zapisać zmiany uprawnienia na 0000. Odmowa dostępu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Nie poddawaj się, pokombinuj jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekela Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Nie poddawaj się, pokombinuj jeszcze Nie bardzo wiem co mogę jeszcze zrobić ale może ktoś inny coś podpowie ? Proszę takiego KTOSIA aby się odezwał ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudio Opublikowano 14 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Może z grubej rury ComboFix'a puścić. Ja jak już nie mam pomysłów to próbuję. Oczywiście po backupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Masz odpowiedź [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] EDIT : Sekunda w google Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 14 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Ale on ma problem z Acronisem! Wielki Brat patrzy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekela Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Ale on ma problem z Acronisem! Wielki Brat patrzy! Panowie, na próbę zamontowałem inny dysk i po zainstalowaniu gołej Win7 system i TRYB AWARYJNY pracowały bezbłędnie. Wniosek z tego, że to nie jest wina RAM'u. W tej sytuacji stawiam na snapman zainstalowany z Acronisem, tyle że nie potrafię odinstalować tego badziewia. Może ktoś mi pomoże w jego usunięciu ? Swoją drogą jestem pełen uznania dla @m4s, który od początku stawiał na tą paskudę ! Dziękuję WSZYSTKIM za dotychczasową pomoc i czekam na dalsze pomysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hells Angels Opublikowano 14 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Powyłączaj wszystkie usługi powiązane z tymi programami - reset. Po nowym uruchomieniu przejrzyj wszystkie uruchomione procesy i pozamykaj te związane z tym programem. Jeśli dalej deinstalacja nie działa spróbuj usunąć jakimś programem typu Revo Uninstaller. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 14 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Po weekendzie będe miał więcej czasu - mam już pewną koncpecję - koniecznie zachowaj ten inny dysk z win7 przyda się !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekela Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Powyłączaj wszystkie usługi powiązane z tymi programami - reset. Po nowym uruchomieniu przejrzyj wszystkie uruchomione procesy i pozamykaj te związane z tym programem. Jeśli dalej deinstalacja nie działa spróbuj usunąć jakimś programem typu Revo Uninstaller. Trochę wprowadziłem Cię w błąd @Hells Angels, ponieważ nie chodzi o odinstalowanie 'snapman' tylko o usunięcie jego wpisów w rejestrze. Wpisy te występują przy instalacji programów Acronis'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Obiecałem , no to lecimy: Czy masz możliwość podłączenia dysku ze starym systemem pod uruchomionym nowym systemem??? tzn. Czy masz jakaś przejściówkę USB-SATA/IDE ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekela Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Obiecałem , no to lecimy: Czy masz możliwość podłączenia dysku ze starym systemem pod uruchomionym nowym systemem??? tzn. Czy masz jakaś przejściówkę USB-SATA/IDE ? Witam ! Oczywiście że mam przejściówkę (datkowa kieszeń na 2.5'). Domyślam się że chcesz usnąć te wpisy pod uruchomionym nowym systemem. Jako że mam w laptopie zamontowany drugi dysk z Windows 10 (wzamian za napęd dvd), to czy mogę wystartować z niego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 No to super! Oczywiście że tak! Zrobimy taki trik: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Czyli po podłączeniu dysku ze starym systemem, otworzysz jako administrator regedit. Potem najedź na gałąź HKLM i koniecznie ją zaznacz /bez tego nie wczytasz !! /i u góry wybierz Plik / Załaduj gałąź rejestru z lokalizacji starego dysku Windows\System32\config Znajdź niechciane wpisy zgodnie z poradnikiem ze strony Acronisi usuń je. Zamień dyski i czekam na odpowiedź.. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P1O Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opcja mniej inwazyjna -> Wsparcie Acronis mówi tak: "The issue has been fixed in Hotfix 1 (build 5576), please update the product." [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Nawet, jeśli odinstalowałeś już Acronis True Image, rozwiązaniem jest instalacja nowszej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekela Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 No to super! Oczywiście że tak! Zrobimy taki trik: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Czyli po podłączeniu dysku ze starym systemem, otworzysz jako administrator regedit. Potem najedź na gałąź HKLM i koniecznie ją zaznacz /bez tego nie wczytasz !! /i u góry wybierz Plik / Załaduj gałąź rejestru z lokalizacji starego dysku Windows\System32\config Znajdź niechciane wpisy zgodnie z poradnikiem ze strony Acronisi usuń je. Zamień dyski i czekam na odpowiedź.. Powodzenia! Wszedłem do katalogu Windows\System32\config ale nie wiem jaki plik mam wybrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 [HKEY_LOCAL_MACHINE \SOFTWARE] (%windir%/system32/config/software) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekela Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 [HKEY_LOCAL_MACHINE \SOFTWARE] (%windir%/system32/config/software) No i błąd: "Nie można usunąć snapman: błąd przy usuwaniu klucza" Opcja mniej inwazyjna -> Wsparcie Acronis mówi tak: "The issue has been fixed in Hotfix 1 (build 5576), please update the product. [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Nawet, jeśli odinstalowałeś już Acronis True Image, rozwiązaniem jest instalacja nowszej wersji. Dzięki za pomoc. Jeżeli nie powiedzie się usunięcie kluczy to postaram się o nowszą wersję Trueimage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 przejmij uprawnienia tego klucza i powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekela Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 przejmij uprawnienia tego klucza i powinno pomóc No i niestety skończyło się na "Fatal error" i obydwa sytemy diabli wzięli. Pozostaje mi tylko odtworzyć je z backapu. Widać takie precyzyjne naprawianie przerasta mnie i muszę poszukać (zgodnie z sugestią @P10) nowszej wersji Trueimage. Tak czy inaczej bardzo dziękuję Wam koledzy za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 17 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 ok. to czekamy na informacje jak ta przygoda się skończyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekela Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 ok. to czekamy na informacje jak ta przygoda się skończyła. Udało się odzyskać obydwa systemy ! Teraz z kolei podczas uruchamiania Win7 na ułamek sekundy pokazuje się Screen odzyskiwania sytemu, a później ładuje się normalnie. Czy mogę się pozbyć tego w miarę prosty i bezpieczny sposób ? Proszę o jakieś sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 17 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Tylko ostrożnie: w cmd: msconfig + Enter Zakładka rozruch! wklej najlepiej zrzut ekranu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi