Skocz do zawartości
leszekela

Brak Trybu Awaryjnego win7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam WSZYSTKICH i proszę o pomoc !

 

Windows 7 Ultimate  (x64) i Laptop jak poniżej:

 

Nazwa systemu Microsoft Windows 7 Ultimate (x64)

Wersja 6.1.7601 Service Pack 1 Kompilacja 7601

Producent systemu ASUSTeK Computer Inc.

Model systemu N71Vn

Procesor Intel® Core2 Duo CPU P8700 @ 2.53GHz, 2534 MHz, Rdzenie: 2, Procesory logiczne: 2

 

Od pewnego czasu nie mogę wejść do TRYBU AWARYJNEGO. Każdorazowa próba uruchomienia Save Mode kończy się na ładowaniu sterowników, czarnym ekranie i Blue Screen:

 

Technical information:

 

***   STOP: Ox0000007E (OxFFFFFFFFC0000005 , 0xFFFFF8800247E340, 0xFFFFF880009A9308, 0xFFFFF880009A8B60)

 

***   snapman. sys - Address  FFFFF8800247E340  base at  FFFFF88002454000, DateStamp  55ca7c4c

 

Uruchamiałem komendę 'sfc /scannow', próbowałem 'DLL Suite 9' i wiele innych naprawiaczy systemu ale bez skutku.

Czy mogę jeszcze coś zrobić ?

Dodam jeszcze że nie posiadam partycji RECOVERY, a system pracuje już od 6 lat bezawaryjnie aż do teraz.

Bardzo proszę o pomoc wszystkie tęgie głowy na tym forum, ponieważ myśl o reinstalacji wywołuje u mnie ból głowy ze względu na duuużą ilośc softu !

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konkretnie jest to dość specyficzny przypadek, którego powodem może być wiele różnych czynników - jako pan z serwisu.

...a jako człowiek - rusz do kogoś, kto będzie mógł go podotykać, bo powodów tego może być tak wiele, że temat tutaj rozrośnie się na kilkanaście stron opinii i porad, a i tak przyczyną okaże się coś innego, trywialnego, np. luźny kabelek SATA (ale o tym już napisałem, więc pewnie chodzi o coś innego). ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tęgie głowy piszą:

 

Stan dysku HDD: SMART / HDD SENTINEL

chkdsk /R po uruchomieniu wiersza poleceń z płyty z opcją naprawy systemu.


Masz zainstalowany jakikolwiek program firmy ACRONIS ? 

 

TAK? -> [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tęgie głowy piszą:

 

Stan dysku HDD: SMART / HDD SENTINEL

chkdsk /R po uruchomieniu wiersza poleceń z płyty z opcją naprawy systemu.

Masz zainstalowany jakikolwiek program firmy ACRONIS ? 

 

TAK? -> [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

System jest postawiony na dysku SSD.
 
Mam zainstalowane:
- Acronis Trueimage 2016
- Acronis Diskdirector 12
 
Niestety nie mogę edytować wpisów w rejestrze ponieważ każda próba kończy się komunikatem:
" Nie można edytować Service: błąd przy zapisie nowej zawartości wartości. "
 
Dziękuję za zainteresowanie moim problemem i proszę o jeszcze, w miarę łopatologicznie, ponieważ
moja biegłość w naprawianiu systemu jest mocno ograniczona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jakie uprawnienia są konkretnie na tych kluczach..

Najlepiej uruchom regedit z konta Administratora

Uprawnienia ustawione są na "Wszyscy" i "Odczyt".

Po zaznaczeniu opcji "Pełna kontrola" daje komunikat:

Nie można zapisać zmiany uprawnienia na 0000.

Odmowa dostępu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale on ma problem z Acronisem!

 

Wielki Brat patrzy!

Panowie, na próbę zamontowałem inny dysk i po zainstalowaniu gołej Win7 system i TRYB AWARYJNY pracowały bezbłędnie. Wniosek z tego, że to nie jest wina RAM'u.
W tej sytuacji stawiam na snapman zainstalowany z Acronisem, tyle że nie potrafię odinstalować tego badziewia. Może ktoś mi pomoże w jego usunięciu ?
 
Swoją drogą jestem pełen uznania dla @m4s, który od początku stawiał na tą paskudę !
Dziękuję WSZYSTKIM za dotychczasową pomoc i czekam na dalsze pomysły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Powyłączaj wszystkie usługi powiązane z tymi programami -  reset. Po nowym uruchomieniu przejrzyj wszystkie uruchomione procesy i pozamykaj te związane z tym programem. Jeśli dalej deinstalacja nie działa spróbuj usunąć jakimś programem typu Revo Uninstaller.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Powyłączaj wszystkie usługi powiązane z tymi programami -  reset. Po nowym uruchomieniu przejrzyj wszystkie uruchomione procesy i pozamykaj te związane z tym programem. Jeśli dalej deinstalacja nie działa spróbuj usunąć jakimś programem typu Revo Uninstaller.

Trochę wprowadziłem Cię w błąd @Hells Angels, ponieważ nie chodzi o odinstalowanie 'snapman' tylko o usunięcie jego wpisów w rejestrze. Wpisy te występują przy instalacji programów Acronis'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obiecałem , no to lecimy:

 

Czy masz możliwość podłączenia dysku ze starym systemem pod uruchomionym nowym systemem???

 

tzn. Czy masz jakaś przejściówkę USB-SATA/IDE ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obiecałem , no to lecimy:

 

Czy masz możliwość podłączenia dysku ze starym systemem pod uruchomionym nowym systemem???

 

tzn. Czy masz jakaś przejściówkę USB-SATA/IDE ?

Witam !
 
Oczywiście że mam przejściówkę (datkowa kieszeń na 2.5').
Domyślam się że chcesz usnąć te wpisy pod uruchomionym nowym systemem. Jako że mam w laptopie zamontowany drugi dysk z Windows 10 (wzamian za napęd dvd), to czy mogę wystartować z niego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to super! 

Oczywiście że tak!

 

Zrobimy taki trik:

 

[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

 

Czyli po podłączeniu dysku ze starym systemem, otworzysz jako administrator regedit.

 

Potem najedź na gałąź HKLM i koniecznie ją zaznacz /bez tego nie wczytasz !!  /i u góry wybierz Plik / Załaduj gałąź rejestru z lokalizacji starego dysku Windows\System32\config

 

Znajdź niechciane wpisy zgodnie z poradnikiem ze strony Acronisi usuń je.

 

Zamień dyski i czekam na odpowiedź..

 

Powodzenia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opcja mniej inwazyjna -> Wsparcie Acronis mówi tak: "The issue has been fixed in Hotfix 1 (build 5576), please update the product." [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Nawet, jeśli odinstalowałeś już Acronis True Image, rozwiązaniem jest instalacja nowszej wersji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to super! 

Oczywiście że tak!

 

Zrobimy taki trik:

 

[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

 

Czyli po podłączeniu dysku ze starym systemem, otworzysz jako administrator regedit.

 

Potem najedź na gałąź HKLM i koniecznie ją zaznacz /bez tego nie wczytasz !!  /i u góry wybierz Plik / Załaduj gałąź rejestru z lokalizacji starego dysku Windows\System32\config

 

Znajdź niechciane wpisy zgodnie z poradnikiem ze strony Acronisi usuń je.

 

Zamień dyski i czekam na odpowiedź..

 

Powodzenia!

Wszedłem do katalogu Windows\System32\config ale nie wiem jaki plik mam wybrać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

  • [HKEY_LOCAL_MACHINE \SOFTWARE] (%windir%/system32/config/software)

 

No i błąd:

"Nie można usunąć snapman: błąd przy usuwaniu klucza"

Opcja mniej inwazyjna -> Wsparcie Acronis mówi tak: "The issue has been fixed in Hotfix 1 (build 5576), please update the product. [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Nawet, jeśli odinstalowałeś już Acronis True Image, rozwiązaniem jest instalacja nowszej wersji.

Dzięki za pomoc. Jeżeli nie powiedzie się usunięcie kluczy to postaram się o nowszą wersję Trueimage.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie