Jump to content

Problem z internetem


Recommended Posts

Posted

Witam, mam problem z pingiem, dokładniej jestem posiadaczem Routera Cisco od Vectry z łączem 150 MB/s i uploadem 15 MB/s, jestem podłaczony za pomocą kabla do karty sieciowej Ethernet i teraz mam duży problem, ponieważ ping w grach wynosi max 50 , ale co jakąś 1 min max 2 minuty mam skoki do 2k pingu , co daje mi niezłego laga w grze, skok trwa do max 2 sekund i znika i tak w kółko co te 2 minuty powiedzmy. Wpisałem w CMD komendę "ping -t 192.168.0.1" i było 1ms kilkadziesiat razy i nagle 2338 MS i spowrotem 1 ms, nie umiem już sobie z tym problemem poradzić tym bardziej , że na innych komputerach nie ma z tym najmniejszych problemów, dodam że mój komputer to PC , nie laptop i miesiąc temu go kupiłem na morele.net.

SPPEDTEST:

[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

PINGTEST:

[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

CMD:

[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Posted

Dwie sprawy:

1. skoro to ruter od operatora sprawdź czy nie udostępniasz hot-spota wifi

2. skoro problem ma tylko 1 komputer, to nie można wykluczyć wady karty sieciowej lub wady sterowników do tej karty, ewentualnie ustawień - dla LAN istotne to full duplex 1Gb/s lub full duplex 100Mb/s

Posted

Sprawdzilem problem dokładnie i tak:
Na wszystkich komputerach są te skoki pingu , testowane 3 kablami LAN, więc to nie wina kabla,

Router udostępnia WI-FI na inne urządzenia, ale skoki występują nawet jak wszystkie są odłączone.

Posted

OK, udostępnia wifi, ale czy również modnego ostatnio wśród operatorów hot-spota.

Generalnie sprzęt od operatorów, to szajs najgorszego sortu. Zostaje ci wymienić ten ruter albo kupić swój sprzęt.

Posted

Wejdź w menu diagnostyki na routerze i pokaż screeny poziomu sygnału (downstream i upstream). Kable na pewno całe? Koncentryk nigdzie nie jest załamany?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

Wiadomość wygenerowana automatycznie.
Ten temat został zamknięty..

Z powodu: rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, możesz zgłosić ten post do administracji, używając opcji "Zgłoś".

Pozdrawiamy zespół Winclub.pl

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information