Jump to content

kamerka w laptopie nie działa


Recommended Posts

Laptop Medion  ERAZER X6817 , system win7 64 bit z forum.

Kamerka zidentyfikowana jako BisonCam_NB_PRO , idetyfikator sprzętu : USB\VID_5986&PID_0192&REV_0303&MI_00.

W Skype i programach testujących czarny ekran i kręcąca się strzałka.

Kamerka wydaje się sprawna , bo mam sygnały od rozmówców na Skypie, kiedy wyłączę obraz na żywo to mają stop klatkę ze mną w roli głównej.

Oczywiście kamerkę włączam FN + F6 i zaświeca się dioda przy obiektywie.

Laptop przyjechał z niemiec z oryginalnym systemem i objaw był taki sam.

Jest partycja RECOVER ale brak tam oryginalnych sterowników do kamerki.

Link to post
Share on other sites

Cześć

 

Próbowałeś szukać sterowników na stronie producenta ? 

[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

 

Jeśli nie znajdziesz sterowników to polecam  Driver Pack Solution ,

[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Zaznacz " Tryb eksperta"  i poczekaj . O ile pamięć nie myli to będzie szukał czy potrzebna jest aktualizacja sterowników a jak ich nie ma to może znaleźć . 

 

Poszukam jeszcze na zewnętrznym dysku czy ja nie mam sterowników ( nie obiecuję ale zobaczę ).

 

Edit. 

Już jest  :

 [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Link to post
Share on other sites
Kamerka wydaje się sprawna , bo mam sygnały od rozmówców na Skypie, kiedy wyłączę obraz na żywo to mają stop klatkę ze mną w roli głównej.

To zdanie sugeruje ewidentną niesprawność kamerki. Jeśli Windows rozpoznaje sprzęt i widzi go jako urządzenie do obrazowania, to nie ma opcji (bynajmniej nie spotkałem się z taką sytuacją), by działało to w ten sposób.

Link to post
Share on other sites

Dziękuję za odpowiedzi.

Link z gogle drive nie działa.

Zostałem wprowadzony w błąd ze Skype , bo po zatrzymaniu kamerki system podstawia zdjęcie z profilu u rozmówcy.

Driver Pack przeskanował system ale nie znalazł kamerki .

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information