redbull89 Posted February 16 Report Posted February 16 Zapraszam Was do sprawdzenia mojej gry robionej na silniku Unity. Jest to moja pierwsza gra wiec nie spodziewajcie się niczego specjalnego po tej platformówce. Nie mam doświadczenia w robieniu gier, do tej pory pisałem jedynie bardzo proste programy na własny użytek wiec jest to w zasadzie zapis mojego procesu nauki. [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Mam tez przygotowany build dla XBOX, skonfigurowane konto dewelopera itd wiec wrzucę to tez na konsole ale to za jakiś czas. Gra oczywiście jest darmowa, wystarczy wybrać: "[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]" Quote
nowator81 Posted February 16 Report Posted February 16 Skup się może na jednej rzeczy bo widać bierzesz wiele srok za jeden ogon. Widać że sam nie wiesz czego chcesz i do czego dążysz, no chyba że do tego żeby na łosiach zarobić grosza i to na żenującej stawce... A "twoje" pseudo prace/projekty" niestety są mierne, niedopracowane, mimo iż wszystko na czyjejś robocie i tylko mizernie przerabiane... Quote
Kosiara Posted February 16 Report Posted February 16 1 godzinę temu, redbull89 napisał(a): Zapraszam Was do sprawdzenia mojej gry robionej na silniku Unity. Jest to moja pierwsza gra wiec nie spodziewajcie się niczego specjalnego po tej platformówce. Nie mam doświadczenia w robieniu gier, do tej pory pisałem jedynie bardzo proste programy na własny użytek wiec jest to w zasadzie zapis mojego procesu nauki. [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Mam tez przygotowany build dla XBOX, skonfigurowane konto dewelopera itd wiec wrzucę to tez na konsole ale to za jakiś czas. Gra oczywiście jest darmowa, wystarczy wybrać: "[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]" Chętnie sprawdzę w domku. Quote