cuervo1961 Posted June 28 Report Posted June 28 Witam. Planuję zakup monitora firmy Gigabyte, który zbiera całkiem dobre opinie w Internecie. Nurtuje mnie jednak sprawa serwisu tej firmy. Może ktoś z Was miał do czynienia z tym serwiswm i byłby skłonny podzielić się swoją wiedzą? Pozdrawiam Quote
Mr.T Posted June 28 Report Posted June 28 Mi padł monitor juz po 24 mc gwarancji a mialem jeszcze rok producenta, wiec wyslalem do punktu w Polsce juz nie pamietam gdzie jakby co moge sprawdzic. Wysłali do producenta i po czasie dostalem nowy. Jedyny minus brak telefonu tylko mail ale mowie to tylko przy gwarancji producenta, narmalnie to oddajesz do sklepu zakupu i oni odsylaja Quote
TheStraight Posted June 28 Report Posted June 28 Serwis jak każdy inny. Nie ma się co zastanawiać nad serwisem w przypadku zakupu bo masz dokładnie takie same warunki jak wszędzie. Kupując jako konsument masz jeszcze 2 tygodnie na "odstąpienie od umowy" więc nie musisz się nawet bawić z gwarancją jak coś przyjdzie nie tak. A to czy padnie czy nie nie zależy od producenta a od sztuki ew życiowego pecha Quote
P1O Posted July 5 Report Posted July 5 Jako składacz komputerów od 2006 roku polecam mocno takie marki jak Gigabyte i Asus. Sprzęty stabilne i raczej godne polecenia... o ile nie wymagają naprawy gwarancyjnej. Tu jest lipa. Ja jako sklep nie raz czekałem ponad miesiąc na naprawę lub wymianę. Robię maślane oczy przed klientami, oferuję im jakieś gadżety w ramach utrzymania dobrej opinii... a serwisy tych producentów nie udostępniają żadnych informacji o statusie naprawy. ASUS i GIGABYTE są najgorsze pod tym względem. No chyba że ktoś lubi czekać ponad miesiąc na... na nie wiadomo, na co. Quote
Widzior Posted July 5 Report Posted July 5 3 godziny temu, P1O napisał(a): ASUS i GIGABYTE są najgorsze pod tym względem Dodam coś jeszcze. Wiele razy pisywałem maile do serwisów MSI (używam ich płyt głównych) i Gigabyte (dwie ostatnie grafiki miałem od nich). Wniosek jest krótki - MSI zawsze odpisywało, czasem na odpierd00l, ale odpisywali. Gigabyte mi nigdy nie odpisał na żadne zapytanie/problem, więc kij im w d00pę. Nigdy więcej nic od nich nie kupię, skoro tak "szanują" klienta. P1O likes this Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.