Guest oldoso Posted October 21, 2013 Report Posted October 21, 2013 Witam panowie,wyglad starego win7 troche mi sie znudzil i chacialbym go upiekszyc wizualnie najprosciej i najszybciej...Chcialbym albo zrobic sobie nowy przerobiony obraz ISO ze zmienionym wygladem albo poprostu na zainsatalowanym systemie dokonac takich zmian...Nie interesuja mnie zadne zaawansowane modyfikacje wewnatrz lecz tylko i wylacznie wizualna oprawa...Tak poprostu dla odmiany Napewno stworzenie wlasnego zmodyfikowanego obrazu daje jakas tam satysfakcje jadnak ze nie jest to koniecznoscia. Dla was i tak pewnie bezsensowane jest tworzenie takiego modu tylko i wylacznie dla nowego wygladu...Ale mi to wystarczy. W zwiazku z tym ze jestem zupelnym laikiem w tych sprawach to potrzebuje waszych rad...Tak wiec czekam na pomoc z waszej strony Quote
exe9812q Posted October 21, 2013 Report Posted October 21, 2013 (edited) [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] wewnątrz sa podmienione pliki z skryptem instalującym dla 7 sp1 x86. jezeli trzeba do x64 to wyciagasz ikony z tych .dll - restoratorem 2007 pl i zamieniasz ikony w odpowiedniej dll x64 lub z [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Edited October 22, 2013 by exe9812q Quote
deejayp Posted October 21, 2013 Report Posted October 21, 2013 Masz tutaj stronę ze stylami,zanim zastosujesz styl,musisz zainstalować łatkę ,która pozwala na niepodpisane style wizualne. [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] A tutaj instalator,instalujesz, i masz gotowe style bez bawienia...To tylko moja sugestia,możesz sobie wybrać inne style..POZDRO.. [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Quote