Skocz do zawartości
  • 0

Jak zrobić hard reset - GoClever Insignia 800 Win - Windows 8.1 z usługą Bing


131XIII

Pytanie

Witam wszystkich serdecznie!
Na początku zaznaczę że jestem początkujący jeśli chodzi o windowsa, nie wszystkie rzeczy dobrze rozumiem
Ale do rzeczy:
Dostałem tablet (GoClever Insignia 800 Win, 32 bity, intel atom, windows 8.1 z usługą bing) do przywrócenia ustawień fabrycznych, niby nic trudnego, wszedłem głębiej w ustawienia, dałem opcje przywróć tablet do stanu początkowego wraz z usunięciem danych.
Niestety nie udało się, wyskoczył błąd:

Plik: \windows\system32\winload.efi
Kod błędu: 0xc0000001

Sprawdzałem ustawienia w uefi, szczególnie te od secure boot
-Erase all secure boot settings
-Restore secure boot to factory settings
niezależnie czy obie opcje są disabled albo enabled, albo disabled i enabled, zawsze to samo

Próbowałem przez uefi wejść w partycje recovery, ale ten sam błąd

Próbowałem również zainstalować windowsa z pendrive'a, wyciągnąłem z systemu klucz do windowsa (produkey), wypaliłem na pendrivie system , pobrałem go ze strony microsoftu (win 8.1,32 bity, dystrybucja pl) przez huba usb podłączyłem myszke, klawe i pendrive'a, skopiowałem folder z sterownikami,  ale po wpisaniu klucza niestety pokazuje mi się błąd że to klucz nie do tego systemu ;/
Może być tak że jak instaluje windowsa 8.1 bez usług bing, to klucz który mam już nie podpasuje do tej wersji, bo jest on wykorzystany do windowsa 8.1 z usługami bing?

I już mi się skończyły pomysły, wiem że to wiekowy sprzęt ale to dla starszej osoby, chciałbym go przyspieszyć choć trochę bo nie był formatowany od nowości

Ma ktoś jakiś pomysł jak naprawić ten błąd podczas factory resetu? Albo jakiś inny pomysł jak wgrać od nowa?
Dzięki z góry za odpowiedzi i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
10 godzin temu, 131XIII napisał:

Witam wszystkich serdecznie!