freshTomato Posted December 22, 2021 Report Posted December 22, 2021 Witam. Mam starego laptopa fujitsu e8310 i zakupiłem do niego dysk ssd, chciałbym zainstalować na nim windows 7 i mam kilka pytań. Jestem raczej zielony jeśli chodzi o komputery. 1 Czy ten kluczdo windows 7 home premium kupiony na key-soft będzię działał na windows 7 SP1 NiKKA? 2 Wystarczy że wypale plik ISO na płytę i po formacie laptopa wystarczy że wsadzę go do niego i przez bios go zainstaluje? Pozdrawiam. Quote
GT500s Posted December 22, 2021 Report Posted December 22, 2021 12 minut temu, freshTomato napisał: 1 Czy ten kluczdo windows 7 home premium kupiony na key-soft będzię działał na windows 7 SP1 NiKKA? Napisz w temacie z systemem, który zamierzasz zainstalować - autor udzieli odpowiedzi. 13 minut temu, freshTomato napisał: 2 Wystarczy że wypale plik ISO na płytę i po formacie laptopa wystarczy że wsadzę go do niego i przez bios go zainstaluje? Jak rozmiar na to pozwali to wypalisz, natomiast uruchomienie instalatora nastąpi po wykryciu nośnika który posiada boot sektor oraz musi być ustawiona kolejność uruchomienia w BIOS - w tym przypadki napęd CD/DVD Jednak zapoznaj się pierwsze z teorią np. z tego artykułu: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Quote
freshTomato Posted December 22, 2021 Author Report Posted December 22, 2021 Dziękuje za odpowiedź, skorzystam z przesłanego poradnika Quote
darthc42 Posted January 27, 2022 Report Posted January 27, 2022 Wlasnie kupilem sobie dysk SSD. Zainsalowalem win7 i po instalacji sterownikow do k.graficznej system nie uruchamia sie (tylko tryb awaryjny) przerabiam temat od tygodnia. Instaluje wszystkie sterowniki bez problemu ale k.graficzna (dotarlem juz do bardzo starych bo pisalem do supportu nvidi) i ciagle to samo. Pracuje wiec dalej na starym dysku bo tam wszysko dziala. Quote