MarcinGX Posted July 1, 2021 Report Share Posted July 1, 2021 Firma NVIDIA potwierdza, że Battlefield 2042 otrzyma wsparcie dla technologii DLSS oraz Reflex. To dobre wieści dla graczy. NVIDIA DLSS (Deep Learnin Super Sampling) pozwala na wygenerowanie zadowalającej rozdzielczości przy zachowaniu wysokiej płynności rozgrywki. W efekcie otrzymujemy obraz o przyzwoitej jakości, ale bez utraty wielu klatek na sekundę. To dobra opcja dla graczy, którzy nie mają kart z najwyższej półki. Mogliście ją zresztą sprawdzić przy okazji BFV, gdzie też się pojawiła. Kilka dni temu zadebiutowała technika AMD FidelityFX Super Resolution, oferująca 4 tryby obrazu: Ultra Quality, Quality, Balanced oraz Performance. Wygląda na to, że NVIDIA również zamierza wprowadzić tryb o nazwie Ultra Quality (lub ostatecznie coś o podobnej nazwie) do swojej autorskiej techniki DLSS NVIDIA Reflex ma z kolei docelowo zmniejszać opóźnienie grach. Oznacza to, że po jej włączeniu powinniście odczuwać mniejszą różnicę między – przykładowo – ruchem myszy, a reakcją Waszej postaci w grze. Obie technologie przydadzą się, jeśli zależy Wam na dobrych wynikach w sieciowych starciach i/lub płynności działania gry. Ich obecność w Battlefield 2042 jak najbardziej cieszy oko. [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] homer_simpson likes this Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
homer_simpson Posted July 1, 2021 Report Share Posted July 1, 2021 Szczerze to jestem wielkim fanem BF'a i cieszę się, że nowy BF będzie już modern..... Już zacieram raczki MarcinGX likes this Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.