Efater Opublikowano 22 Maja 2021 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2021 Witam. Jak trwoga to do WinClub. Mam laptopa jak w temacie i nie wiem do tej pory jak chodzi USB 3.0 na tym sprzęcie bo mam od początku t.j. 7 lat (kurcze już 7) win7 zainstalowany przeze mnie. Kupiłem teraz zwykłego SSD ADATA SU900 256GB i chciałbym aby USB chodziło szybciej jak i cały laptop oraz nie wyświetlały się informacje typu to urządzenie może działać szybciej po podłączeniu np. pena. Jestem laikiem więc proszę o pomoc. Co do sprzętu to CPU: Chipset Intel Haswell-ULT; Southbridge H8x/P8x Mam jeszcze napęd DVD (jeszcze bo włożę tego HDD co na nim pracuję do obudowy DVD) i mogę zainstalować jeden z Waszych systemów win7 nawet ściągnąłem (w7x64pro_drivers_16.08.2020_64D73C34A9A2A1436050FEB8578A7C9E)przez DVD, ale nie wiem jak wypalić na DVD, bo jest inny plik bootujący i przy włożeniu do napędu i ustawieniu w biosie odpali ta instalka. Jak ustawić na pena trochę tutaj poczytałem. Nie wiem jak tylko ustawić Rufus pod BIOS. Może polecicie jakiś innego windowsa 7 ze sterownikami. Na końcu dołączam obraz z biosem. Jak mam źle ustawiony też proszę o radę z dopasowaniem do Rufusa. Może zbyt wiele oczekuję ale takie zabawy będę robił pierwszy raz. [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Czy takie prędkości kopiowania są na USB 3.0. Dodam tylko, że kopiowanie odbywało się na usb 3.0 z pena usb 3.0 Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Cytuj
Widzior Opublikowano 22 Maja 2021 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2021 USB 3.0 ci działa, skoro masz transfery zapisu na USB ponad 30MB/s. Nie wiem czemu to info wyskakuje. Opcję PXE w BIOSie wyłącz, CSM masz dobrze włączone. W Rufusie ustawiasz MBR, NTFS i bootowanie BIOS czy tam UEFI-CSM. Obraz Win7 polecam wiktorynka, u ciebie wersja podstawowa wystarczy na 4gen intela - Cytuj