Jump to content

Co oznacza ten raport ?


Recommended Posts

Fatal error: [File:D:\ws\SB-201123102323-c9f\UE4\Engine\Source\Runtime\RenderCore\Private\RenderingThread.cpp] [Line: 819] 
Rendering thread exception:
Fatal error: [File:D:\ws\SB-201123102323-c9f\UE4\Engine\Source\Runtime\Windows\D3D11RHI\Private\D3D11Util.cpp] [Line: 198] 
Unreal Engine is exiting due to D3D device being lost. (Error: 0x887A0006 - 'HUNG')


Unhandled Exception: 0x00008000

0x00007ffbcd73d759 KERNELBASE.dll!UnknownFunction []
0x00007ff67cbf1e37 FactoryGame-Win64-Shipping.exe!ReportGPUCrash() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\core\private\windows\windowsplatformcrashcontext.cpp:564]
0x00007ff67cbf2701 FactoryGame-Win64-Shipping.exe!FWindowsErrorOutputDevice::Serialize() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\core\private\windows\windowserroroutputdevice.cpp:74]
0x00007ff67cbac9ea FactoryGame-Win64-Shipping.exe!FOutputDevice::LogfImpl() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\core\private\misc\outputdevice.cpp:71]
0x00007ff67cb6df57 FactoryGame-Win64-Shipping.exe!AssertFailedImplV() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\core\private\misc\assertionmacros.cpp:101]
0x00007ff67cb6de58 FactoryGame-Win64-Shipping.exe!FDebug::AssertFailed() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\core\private\misc\assertionmacros.cpp:449]
0x00007ff67d0784ec FactoryGame-Win64-Shipping.exe!TerminateOnDeviceRemoved() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\windows\d3d11rhi\private\d3d11util.cpp:198]
0x00007ff67d079bd7 FactoryGame-Win64-Shipping.exe!VerifyD3D11Result() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\windows\d3d11rhi\private\d3d11util.cpp:247]
0x00007ff67d070755 FactoryGame-Win64-Shipping.exe!FD3D11DynamicRHI::RHIMapStagingSurface() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\windows\d3d11rhi\private\d3d11rendertarget.cpp:1168]
0x00007ff67d3f687a FactoryGame-Win64-Shipping.exe!FHZBOcclusionTester::MapResults() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\renderer\private\sceneocclusion.cpp:733]
0x00007ff67d43a9e7 FactoryGame-Win64-Shipping.exe!OcclusionCull() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\renderer\private\scenevisibility.cpp:1551]
0x00007ff67d4261a2 FactoryGame-Win64-Shipping.exe!FSceneRenderer::ComputeViewVisibility() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\renderer\private\scenevisibility.cpp:3636]
0x00007ff67d436766 FactoryGame-Win64-Shipping.exe!FDeferredShadingSceneRenderer::InitViews() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\renderer\private\scenevisibility.cpp:3992]
0x00007ff67d165fbf FactoryGame-Win64-Shipping.exe!FDeferredShadingSceneRenderer::Render() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\renderer\private\deferredshadingrenderer.cpp:875]
0x00007ff67d3fd87d FactoryGame-Win64-Shipping.exe!RenderViewFamily_RenderThread() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\renderer\private\scenerendering.cpp:3184]
0x00007ff67d3eded9 FactoryGame-Win64-Shipping.exe!TGraphTask<TEnqueueUniqueRenderCommandType<`FRendererModule::BeginRenderingViewFamily'::`26'::FDrawSceneCommandName,<lambda_13a1ff49dc664b9274f9774778986c3a> > >::ExecuteTask() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\core\public\async\taskgraphinterfaces.h:842]
0x00007ff67cab85e3 FactoryGame-Win64-Shipping.exe!FNamedTaskThread::ProcessTasksUntilQuit() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\core\private\async\taskgraph.cpp:581]
0x00007ff67d6c58f2 FactoryGame-Win64-Shipping.exe!RenderingThreadMain() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\rendercore\private\renderingthread.cpp:333]
0x00007ff67d6c67c8 FactoryGame-Win64-Shipping.exe!FRenderingThread::Run() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\rendercore\private\renderingthread.cpp:464]
0x00007ff67cbfc17b FactoryGame-Win64-Shipping.exe!FRunnableThreadWin::Run() [d:\ws\sb-201123102323-c9f\ue4\engine\source\runtime\core\private\windows\windowsrunnablethread.cpp:96]
0x00007ff67cbf918c FactoryGame-Win64-Shipping.exe!FRunnableThreadWin::GuardedRun() [d:\ws\sb-2

Link to post
Share on other sites

@GT500s Satisfactory   (Nie wiem czy dobry raport wysłałem ale chciałbym się dowiedzieć czym lub co go powoduje a może sama gra lub modyfikacje mają problem i koligują ? ) to zaczęło się dziać po przeinstalowaniu całego dysku (D:) prościej mówiąc format dysku i na nowo instalowanie steama i gier.Podczas 2-3 godzin gry ok. odchodzą od PC przychodzę crash (np. patrząc w niebo) jedyna opcja spróbować na czysto zainstalować.Tak nie mam OC karty zrobionej.Co do reszty podzespołów każde testy przechodzą pozytywnie , memtest86 30 min nic OCCT 1H nic , 30 min nic , Benchmark GPU superposition Hight/Extreme 1080p , 4k , 8K nic , brak niebieskich ekranów wszystko działa , temperatury w normie , napięcie też , brak zawieszania/ścin czy spadku wydajności.Wkleiłem jedną linijkę w google i tam opisywali problem z biblioteką DX (instaluje w sumie nie wiem po co).

 

Windows 10 20H2 2009

image.png.89c602450e77471d4d3f1ba8580cabf5.png
 

image.png.aea915192a1c5dec8720ef1042ddca9b.png
 

Link to post
Share on other sites

Satisfactory - gra z wczesnym dostępem.

 

Po krótce piszą, że producenci nie aktualizują bibliotek Unreal Engine 4, które współpracują z nowszymi sterownikami kart graficznych.

 

Tam jest przepis na to ale myślę ( :L ), że problem będzie wracać:
[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information