Skocz do zawartości

Pilna pomoc - brak obrazu z kamerki!


leszekela

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o możliwie szybką pomoc!
Dziewczyna, która jest biologiem została skierowana do przeprowadzania testów na koronowirusa, a co za tym idzie odizolowana jest od dzieci i męża.
Zainstalowałem jej skype'a żeby mogła łaczyć się z rodziną ale niestety nie działa kamera tz. dioda kamerki świeci ale obrazu brak.
W windowsowych ustawieniach Kamery Zezwoliłem aplikacjom na dostęp do niej. Na liście aplikacji z dostępem dla Skype ustawiłem na WŁĄCZONE.
Wszysto bezskutecznie.
Skontaktowałem się z inżynierem z ASUSA i za jego poradą i pomocą zainstalowałem najnowszy sterownik. Niestety to też nie pomogło.
Poradzono mi oddać do seriwsu (Laptop jeszcze na gwarancji), a co za tym czekać najmniej 14 dni. 
Co mogę jeszcze zrobić żeby ta dziewczyna mogła zobaczyć malutkie dzieci ?
Łudzę się nadzieją że można coś przestawić w samym Windows żeby w końcu uzyskać obraz.

Specyfikacja laptopa:
ASUS VivoBook 
SN    24M
K7N0CV02B934273
MFD   2019-07
MODEL  X712F Notebook PC

Operating System
            Windows 10 Home 64-bit
        CPU
            Intel Core i3 @ 2.10GHz
            Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
Motherboard
            ASUSTeK COMPUTER INC. X712FA (U3E1)
        Graphics
            Generic PnP Monitor (1920x1080@60Hz)
            Intel UHD Graphics 620 (ASUStek Computer Inc)

 

Identyfikator Sprzętu:

USB2.0 HD UVC WebCam

 

USB\VID_13D3&PID_56D3&REV_1854&MI_00
USB\VID_13D3&PID_56D3&MI_00
 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ci nikt nie pomoże możesz jeszcze raz zainstalować system - czysty - może zadziała skoro i tak będzie musiał iść do serwisu.

Albo spróbować podłączyć jakąs kamerkę po usb. Pożyczyć? Albo kupić online - są tanie a jak nie zadziała - zwrócić. Tu np dobra opcja - [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

I najpierw kopia danych - jeśli jest coś ważnego. 

Albo przywróć z recovery - chyba że nie działała od początku - więc próba po usb albo serwis . Może być zepsuta sprzętowo więc po usb powinna działać .

To na szybko - póżniej i tak serwis jak jest zepsuta. Na czystym windowsie po usb MUSI DZIAŁAĆ.

 

Wszystko zależy co jest priorytetem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nikt ci nie doradzi bo nikt nie wie co jest grane. Próbuj czysty - następnie recovery - jeśli masz. Jak nie będzie działać - zepsuta sprzętowo i albo po usb albo serwis.

Oczywiście na czystym - sterownik z win update lub ze strony producenta - różnie działają.

Jeśli szybciej to próba po usb - servis w dzisiejszych czasach to może być więcej niż 14 dni. I chyba nie warto czekać.

Taka kamerka jak zadziała to chyba niewielki koszt jeśli chodzi o to co się chce uzyskać. I MUSI ZADZIAŁAĆ. 

Najszybciej - najtańsza w stacjonarnym - najbliższym - kupujesz i masz.

 

A tak poza tematem - dostarczysz go jej skoro jest w kwarantannie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że masz rację  [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] i nie będzie więcej pomysłów.

Robię backup i instaluję czysty windows.

Dziewczyna o której pisałem nie jest chora, tylko wykonuje testy jako laborantka (mimo że jest) biologiem.

Co do laptopa, to jest taka możliwość żeby jej dostarczyć.

Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję  [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] za poradę.

 

Temat do zamknięcia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie