Jump to content
WinClub
maxxam97

Tani laptop na uczelnie, w podróż i do łóżka [0-1000zł]

Recommended Posts

Cześć wszystkim!

Postanowiłem napisać temat na forum, żeby podsumować wszystkie dotychczasowe informacje i z Waszą pomocą podjąć finalną decyzję. Z góry przepraszam za ścianę tekstu. 

Studiuję informatykę i coraz częściej biorę udział w różnych szkoleniach czy warsztatach gdzie nie ma dostępu do komputerów. Zdarza się, że koniecznie muszę odrobić zajęcia akademickie z inną grupą, pomimo braku wolnych miejsc albo, że prowadzący chce zobaczyć projekt nad którym pracuję (w tym zbliżająca się praca inżynierska). To wszystko sprawia, że potrzebuję własnego, możliwie mobilnego i małego laptopa. W akademiku mam 2x23" monitory oraz PC'ta, na którym tworzę wszystkie projekty stąd nie zależy mi zbytnio na obszarze roboczym.

Laptopa będę używał więc na uczelni (pisanie na wykładach, pokazywanie kodu prowadzącym), w łóżku (netflix) czy w pociągu (sporadycznie klepanie kodu czy wysyłanie maili). Oczekuję więc, że laptop będzie po prostu mobilny (lekki). Programami, które wykorzystuję podczas programowania jest IntelliJ IDEA, Unity3D, VisualStudio, AndroidStudio, XAMPP, Postman. Ostatnio do tego doszedł jeszcze Solidworks i Autocad (ale tutaj wystarczy mi jedynie możliwość uruchomienia, nie wymagam znaczącej płynności).

Oprócz tego, moje oczekiwania to:

Cena: około 1000zł

[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Natomiast Della E7270 doceniam za bardzo ładną klapę laptopa. Niestety, waga również zdecydowanie większa... Bryła również kanciasta...