Jump to content
WinClub
szuwar1

Lekka modyfikacja Win.7 - bez telemetrii, pod ryzen

Recommended Posts

Witam!

Tak jak w temacie szukam lekkiej modyfikacji systemu Windows 7 (pozbawionej telemetrii i innych zbędnych dodatków).

Szukam gotowca z zaimplementowanymi sterami usb. ,tak by nie było komplikacji z instalacją i poprawnym działaniem na obecnej konfiguracji :

ASRock AB350 Pro4

AMD Ryzen 3 1200

SSD GoodRam IRDM SATA3.

Pozdrawiam.

Nie ma gotowej, dobrej modyfikacji pod Ryzena na forum. Ściągnij sobie jakiś aktualny obraz np. od Nikka i dograj sterowniki programem MSI Smart Tool. To prosty automat dla amatorów.

szuwar1 and m4s like this

56 minut temu, srom-otnik napisał:

Dziś będzie ode mnie

Super sprawa, w takim razie będę testował. Jednak wolę zapytać żeby uniknąć późniejszych problemów podczas instalacji (jestem laikiem). Jakie ustawienia należy ustawić w programie rufus ( sys. będzie stawiany z pendriva) . Jakieś niestandardowe nastawy w biosie trzeba wykonać oprócz ustawienia bootowania z pena? Przypominam konfigurację:

ASRock AB350 Pro4

AMD Ryzen 3 1200

SSD GoodRam IRDM SATA3.

Dysk ma mieć styl partycji MBR, a nie GPT. W Biosie masz mieć ustawione bootowanie na Legacy, ewentualnie UEFI-CSM jak nie ma Legacy. W Rufusie wybierasz schemat MBR, system BIOS lub UEFI-CSM, system plików NTFS (prawdopodobnie sam wszystko dobrze ustawi po wybraniu ISO). A co do obrazu Sromotnika, to nie widzę, żeby tam były dodane sterowniki USB do Ryzena.

szuwar1 likes this

Przecież napisałem wyżej, że mod Sromotnika raczej nie ma sterów USB do Ryzena. Zresztą jego mody są zbyt przekombinowane jak dla mnie. Ściągnij Nikka albo A-Team i sobie dodaj te stery MSI Start Tool'em, jaki masz problem?

szuwar1 likes this

14 minut temu, Widzior napisał: