Jump to content
WinClub
Onus

Komp się restartuje lub wyłącza...

Recommended Posts

...podczas gry w War Thunder. Dzieje się tak od kilku dni, nic sprzętowo nie zmieniałem, komp odkurzony i sprawdzony na stabilność systemu Aidą a dodatkowo karta sprawdzona przez FurMark, żadnych wirusów nie ma. Gram sobie i... albo wyłączy się całkowicie albo zawiesi lub zresetuje. Potrzebuję programu który by w tle monitorował komputer i system  - jego parametry pracy i na bieżąco je zapisywał ale tak, żeby po nagłym wyłączeniu i ponownym włączeniu kompa można było je odczytać. Już jestem wdzięczny i Wszystkich pozdrawiam.

Godzinę temu, robert190880 napisał:

Też gram w ta grę od paru lat i kiedyś miałem taki sam problem a winny był zasilacz, ale jak  wyżej napisał MT4 podaj więcej szczegółów.

albo przegrzewa sprawdz temperature

dupa Jaś! W programach podanych powyżej - nie bardzo wiem - jak one mogą mi pomóć, skoro po awaryjnym wyłączeniu kompa nie mam dostępu do ich danych zapisanych przed zdarzeniem a jasno i jednoznacznie wskazujących na przyczynę? To samo, jeślii chodzi o Dziennik Zdarzeń w Win 7 Enterpice. NIe jestem szpeniem od kompów, elektryk po technikum i to starym (w obojga tych słów znaczeniu...) Jeżeli programy diagnozujące stan podzespołów obciążonych "na max" kompa nie wykrywają żadnych problemów to co? "Cód" u mnie nastąpił?! Kara za nie wpuszczenie księdza? Musi to ostatnie... Specyfikacji kompa nie podaję: ... "bo się zaraz tutaj zjawią, wielkie miny, wielkie słowa...." Pod Budą - Zespół taki byłse..;

Jesteś elektrykiem, to podepnij miernik choćby do molexa w 12V i poobserwuj, jak się napięcie zachowuje. A zapisywanie ci na co? Uruchamiasz HWMonitor albo HWInfo i co chwilę patrzysz na parametry, programy te mają komumnę Min i Max, co jest bardzo pomocne w takich problemach. Poza tym HWInfo ma zapis do pliku na bieżąco, więc nawet w razie zwiechy/resetu, to co zapisał już pozostanie.