Jump to content
WinClub
P4VL0

W10 X64 1909 by P4VL0 - PRO - 230420

Recommended Posts

6 godzin temu, grunz napisał:

Cześć.

Brakuje w nim Pulpitu zdalnego. Jest opcja, żeby go dodać/włączyć/ aktywować???

Jak to nie ma? 
mmARFWL.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest opcja Permanentnie wyłączyć Update w Tym Windowsie? bo mi poprzednie twoje wersje zaaktualizowało do wersji: 19041.207 a tego nie chcę.

 

I czy to jest wersja Insider Preview?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja! - 230420

Zmiany:

  • aktualizacja obrazu do wersji 18363.815 (KB4550945)
  • tweaki w rejestrze - pokazuj kody błędów przy BSOD

Link do pobrania systemu dostępny na pierwszej stronie tematu.

Pozdrawiam,

~P4VL0

JanKo6, Crazy36 and KAPSEL1309 like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, obecnie nie możesz wyświetlić ani pobrać tego pliku.

Ostatnio zbyt wielu użytkowników obejrzało lub pobrało ten plik. Spróbuj uzyskać do niego dostęp później. Jeśli plik, do którego próbujesz uzyskać dostęp, jest wyjątkowo duży lub jest udostępniany wielu osobom, zanim będzie on dostępny do pobrania lub obejrzenia, może minąć do 24 godzin. Jeśli nadal nie możesz uzyskać do niego dostępu, skontaktuj się z administratorem domeny.

Niestety taka sprawa.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mistrzu P4VL0, czy ten nowy obraz ( poza nową aktualizacją ) system wyróżnia się czymś innym ? Pytam się, bo  kompilacja z 15.04 którą zainstalowałem zaledwie przedwczoraj jest mega w dechę świetna robota ze systemem oby takich nie brakowało w przyszłości. Dzięki jeszcze raz WIELKIE za robotę POZDRAWIAM :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Andreas85 napisał:

Witam mistrzu P4VL0, czy ten nowy obraz ( poza nową aktualizacją ) system wyróżnia się czymś innym ? Pytam się, bo  kompilacja z 15.04 którą zainstalowałem zaledwie przedwczoraj jest mega w dechę świetna robota ze systemem oby takich nie brakowało w przyszłości. Dzięki jeszcze raz WIELKIE za robotę POZDRAWIAM :)

Poza aktualizacją do wersji 815 dodano pokazywanie błędów przy BSOD. Na przyszłość polecam zaglądać do zakładki changelog dostępnej na pierwszej stronie tematu ;)

JanKo6 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy tylko u mnie ale z błędów:

-brak w prawokliku opcji WYSLIJ DO PULPIT

-pasek menu w Firefox 77 niewyświetla się prawidłowo(cos jak w negatywie i dodatkowo błędnie  przyciski ZAMKNIJ,MINIMLIZUJ,MAKSYMALIZUJ w prawym górnym oknie tej przeglądarki)-w innych modach wszytko OK

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, darekka napisał:

Nie wiem czy tylko u mnie ale z błędów:

-brak w prawokliku opcji WYSLIJ DO PULPIT

-pasek menu w Firefox 77 niewyświetla się prawidłowo(cos jak w negatywie i dodatkowo błędnie  przyciski ZAMKNIJ,MINIMLIZUJ,MAKSYMALIZUJ w prawym górnym oknie tej przeglądarki)-w innych modach wszytko OK

Wyślij do pulpitu było usunięte celowo.

O co chodzi z tym paskiem menu? U mnie wyświetla się wszystko okej:

5HfbhGX.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie w wersji 77 pasek i linki pod nim były w zasadzie białe i były błędnie wyświetlane elemety w prawym górny rogu przeglądarki MINIM/MAKSYM I ZAMKNIJ. Mozliwe, że to tylko u mnie więc luz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

zauważyłem w komentarzach, że system miał być oparty o windows 10 home
Jednakże po instalacji wyświetla mi się windows 10 enterprise
Jest jakaś możliwość by to zmienić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.04.2020 o 11:35, darekka napisał:

-pasek menu w Firefox 77 niewyświetla się prawidłowo(cos jak w negatywie i dodatkowo błędnie  przyciski ZAMKNIJ,MINIMLIZUJ,MAKSYMALIZUJ w prawym górnym oknie tej przeglądarki)-w innych modach wszytko OK

 

u mnie to samo! myslalem ze to moze przez StartIsBack, wiec go wylaczylem, ale to nie przez to - nowy Firefox jest nieuzywalny, po uruchomieniu od razu okej, ale jak go zminimalizuje to juz nie moge zmaksymalizowac (nie pokazuje sie w ogole, trzeba zamknac i uruchomic ponownie), do tego po zmianie obrazu okna zaczyna sie bugowac - ikonki znikaja, pasek menu zle sie renderuje. poki co tymczasowo zainstalowalem FF ESR 58 i z nim nie ma problemow, no ale chcialbym wrocic do nowej wersji...

 

oprocz tego nie moge antywowac systemu kluczem - blad 0x80070002

ktos tez tak mial?

 

poki co te dwie rzeczy to jedyne co znalazlem nie tak z systemem, bardzo fajne wydanie

 

a wlasnie, jeszcze jedno pytanie - czy jest tu jakis tweak na czcionki? albo mi sie wydaje, albo w calym systemie i np firefoxie wygladaja one duzo lepiej niz na mojej poprzedniej instalce

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 8.05.2020 o 17:26, mimickxd napisał:

Witam,

zauważyłem w komentarzach, że system miał być oparty o windows 10 home
Jednakże po instalacji wyświetla mi się windows 10 enterprise
Jest jakaś możliwość by to zmienić?

Najpierw byla wersja home a obecnie jest PRO.Czy aby napewno zainstalowaleś tego moda?

nudzija likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 9.05.2020 o 16:56, cowboy napisał:

 

u mnie to samo! myslalem ze to moze przez StartIsBack, wiec go wylaczylem, ale to nie przez to - nowy Firefox jest nieuzywalny, po uruchomieniu od razu okej, ale jak go zminimalizuje to juz nie moge zmaksymalizowac (nie pokazuje sie w ogole, trzeba zamknac i uruchomic ponownie), do tego po zmianie obrazu okna zaczyna sie bugowac - ikonki znikaja, pasek menu zle sie renderuje. poki co tymczasowo zainstalowalem FF ESR 58 i z nim nie ma problemow, no ale chcialbym wrocic do nowej wersji...

 

oprocz tego nie moge antywowac systemu kluczem - blad 0x80070002

ktos tez tak mial?

 

poki co te dwie rzeczy to jedyne co znalazlem nie tak z systemem, bardzo fajne wydanie

 

a wlasnie, jeszcze jedno pytanie - czy jest tu jakis tweak na czcionki? albo mi sie wydaje, albo w calym systemie i np firefoxie wygladaja one duzo lepiej niz na mojej poprzedniej instalce

 

podbijam, nie da sie aktywowac systemu, wyglada jakby cos bylo skopane przy usuwaniu windows update przez co nie mozna aktywowac systemu kluczem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Monsterlevel napisał:

Czy działa tu klawiatura ekranowa? Albo jak ją włączyć? Uruchomiłem usługę, zmieniłem wartość w rejestrze a dalej jest informacja Nie można uruchomić klawiatury ekranowej.

będzie poprawione w wersji 2004

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.05.2020 o 09:09, P4VL0 napisał:

będzie poprawione w wersji 2004

Super! To jeszcze mam pytanko co do szybkiego rozruchu, nie widzę tej opcji w panelu. Oraz czy wyszukiwanie z menu start ma z założenia nie działać? Odinstalowałem ten program StartIsBack, ponieważ nie podobał mi się tamten wygląd.  Wróciłem do StartIsBack,  ogarnąłem szybkie uruchamianie - jakby ktoś nie wiedział - powerfcg /hibernate on. Także wszystko jak na razie działa oprócz tej klawiatury :D Super modyfikacja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information