Jump to content
WinClub
sahipp

Poszukuję windowsa

Recommended Posts

Witam serdecznie. Posiadam hp pavilion 15cs 2081nw.... Jestem totalnym laikiem, który żył do niedawna w świecie win 7. Poszukuje jakiejś wersji przerobionego win 10 64 bit w sensie jak najbardziej pozbawionego szpiegowania, takiego na którym będę mógł zainstalować sterowniki. Obecnie próbowałem na wersji od sromotnika ale to chyba za stara kompilacja aby wgrać sterowniki ( tak chyba doszedłem do tego że potrzebna jest odpowiednia kompilacja do sterowników czyli 1809 lub 1903) ? Ma ktoś jakieś porady za które będę wdzięczny ;-) ?

@sahipp Bez sensu bawić się w mody na 10. Wgraj najnowszą wersję 10 czyli 1909 i potem sobie programami i skryptami telemetrie pousuwasz i zablokujesz to co się da. Najlepiej i najszybciej i przynajmniej wszystko łącznie z WU i resztą działa jak należy. Unikamy mnóstwo problemów.

sahipp likes this

żadne sterowniki nie chcą się wgrać ze strony producenta, wyskakuje błąd niezgodności z wersją windowsa, lub w ogóle nic się nie dzieje... Najprościej by było nagrać to co ma być w oryginale tyle że sorry nie śmiejcie się naczytałem się o tym całym szpiegostwie, o tym że win decyduje co i kiedy można instalować i tak dalej.... więc chciałem coś co jest jak najbardziej pozbawione tego badziewia, a sememu na zabawy to trochę najpierw zaległości muszę nadrobić w temacie obecnych systemów, w 7 jakoś tak prościej było ;-)

3 godziny temu, sahipp napisał:

żadne sterowniki nie chcą się wgrać ze strony producenta, wyskakuje błąd niezgodności z wersją windowsa, lub w ogóle nic się nie dzieje... Najprościej by było nagrać to co ma być w oryginale tyle że sorry nie śmiejcie się naczytałem się o tym całym szpiegostwie, o tym że win decyduje co i kiedy można instalować i tak dalej.... więc chciałem coś co jest jak najbardziej pozbawione tego badziewia, a sememu na zabawy to trochę najpierw zaległości muszę nadrobić w temacie obecnych systemów, w 7 jakoś tak prościej było ;-)