bestseller4u.eu Posted September 2, 2019 Report Share Posted September 2, 2019 witam, jestem laikiem i proszę o pomoc , na starym lapku, który używam z [pewnych względów historycznych] mam windowasa xp z SP 2 ... jak do niego dodać SP 3 ? .. > Pytania 1 gdzie znależćdobre SP 3 free download 2 jak to nagrać na pendriva 3 jak bedąc zalogowanym na win xp dodać to SP 3 będę wdzięczny za info jak to się mówi tłumaczone w prostych słowach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sayidov Posted September 2, 2019 Report Share Posted September 2, 2019 [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian5142 Posted September 2, 2019 Report Share Posted September 2, 2019 Widzę, że użytkownik winclub'a już podał Ci linka. Tu masz obraz praktycznie ze wszystkimi aktualizacjami do maja 2019 roku, jeśli masz systemik coś zamulony polecam Ci ten wgrać przez np: rufusa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...