Jump to content

Recommended Posts

Posted

witam.Proces instalacji staje podczas drugiego uruchomienia  z komunikatem -system windows nie może ukończyć instalacji. aby zainstalować system windows na tym komputerze....

Miałem pendrive z czystą instalką (wszystkie wersje) lecz go zgubiłem.Z  internetów pobrałem to co udało mi się znależć,ale chyba stąd moje problemy z instalacją.Poratuje ktoś   czystym obrazem 7 wszystkie wersje?z góry dziękuję

Posted
6 minut temu, stolec77 napisał:

fajnie dzięki za zainteresowanie.Teraz pytanie ,bo ta paka waży prawie 6GB, poprzednia paka którą miałem ,mieściła się na 4GB penie.ooo co komon?

Polecam czytanie ze zrozumieniem postu autora tej "modyfikacji" 6GB dlatego, bo masz x86 i x64 w paczce ;)

Posted
3 minuty temu, Radzior2010 napisał:

olecam czytanie ze zrozumieniem postu autora tej "modyfikacji" 6GB dlatego, bo masz x86 i x64 w paczce ;)

I możesz usunąć x86 lub x64 i w tedy się zmieści na 4 gb.

Posted

może nie jestem informatykiem,ale debilem też nie jestem .Miałem paczkę ze wszystkimi wersjami x86x64 od startera do profesionala i wszystko się mieściło na 4GB.Dlaczego drążę temat ,ano dlatego że dell mi szaleje na tych dziwnych wersjach b.Wiadomo że po instalce brakuje sterowników i podczas ich instalacji wywala np takie coś -adddlldirectory could not be located in the dynamic link library kernel32.dll  ....i nie da się ich zainstalować

ba próbuję nawet ściągać iso ze strony microsoftu bo mam oryginalny system -klucz z naklejką.,ale lipa system jest preinstalowany i i idsyłają mnie do sprzedawcy

Posted

Skąd bierzesz sterowniki? Masz płytę ze sterownikami czy pobierasz z jakiejś strony?
Sterowniki dla swojego laptopa znajdziesz np. tutaj: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Posted