Jump to content
WinClub
potrzebuje

sterowniki do obrazu iso

Recommended Posts

Cześć, chciałbym się zapytać czy jest możliwość wgrania sterowników do karty graficznej do obrazu iso, na zainstalowanym systemie nie mogę zainstalować ponieważ brakuje aktualizacji a zależy mi na systemie bez aktualizacji, windows 10.

6 godzin temu, potrzebuje napisał:

możliwość wgrania sterowników do karty graficznej do obrazu iso,

Albo TROLL, albo całkowity laik. Do obrazu ISO nie potrzeba żadnych sterowników. Windows 8,8.1,10, otwierają obraz w eksploratorze. Jak masz 7-kę to musisz wgrać program do emulatorów napędu CD/DVD..Możesz otworzyć w winrar lub 7-Zip.

jestem laikiem, powiedz mi czy jest możliwość wgrania sterowników już zaistalowanych żeby nie musiał instalować po instalacji windowsa. Mam zainstalowany system windows 10 (chyba z 2015) to przy instalacji sterowników do karty graficznej rtx 2060 wyskakuje że ten sterownik graficzny nvidia nie jest zgodny z tą wersją systemu windows, czytałem że trzeba mieć co najmniej update 1511 czego nie chcę.

Jak to obejść ? można ? 

Nie muszę mieć tego panelu invidia, wystarczy mi żeby był sterownik i żeby można było ustawić 144hz w monitorze i grać normalnie.

@stens ewentualnie da się jakoś wyodrębnić ten sterownik z pliku invidii i dodać w menadżerze urządzeń ? 

Nie zainstaluje tych sterowników bo nie mam aktualnej wersji windowsa.

Nie chcę instalować aktualizacji.

Temat można zamknąć bo zapewne nie ma innej opcji na wgranie tych sterowników na windows 10 z przed 4 lat.

Chyba że się mylę to może ktoś coś poradzić.

W dniu 26.04.2019 o 17:55, stens napisał:

Albo TROLL, albo całkowity laik.

Albo @stens nie czyta ze zrozumieniem albo się nie zna.

Spokojnie możesz sobie zintegrować sterowniki do obrazu ISO, konkretnie do install.wim. 

Przykładowo: 

[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Osobiście polecam NTLite: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]